مدیر پژوهشسراهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران :

فعالیتهای پژوهشسراهای دانش آموزی در راستای عینیت بخشیدن به آموخته های تئوری است

اسلامشهر (پانا)-مدیر پژوهشسراهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران بربرنامه ریزی درجهت در آمد زایی پژوهشسراهای دانش آموزی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فعالیتهای پژوهشسراهای دانش آموزی در راستای عینیت بخشیدن به آموخته های تئوری است

نبی فتاحی، در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های استان تهران و در حاشیه برگزاری المپیاد فیتو شیمی اظهار داشت: در کل کشور 628 پژوهشسرای دانش آموزی و در شهرستانهای استان تهران نیز 28پژوهشسرا داریم که هدف پژوهشسراهای دانش آموزی در حقیقت عینیت بخشیدن به آموخته های تئوری دانش آموزان می باشد که این عینیت بخشیدن می تواند در علوم پایه یا علوم انسانی باشد.

وی درادامه گفت: هرپژوهشسرای دانش آموزی در شهرستانهای استان تهران ، به عنوان یک قطب استانی فعالیت دارندو یک پایگاه پایلوت می باشند و مسابقات این مراکز علمی از بهمن ماه هرسال تا اردیبهشت سال آینده برگزارمیشود و مجموع فعالیت همکاران در پژوهشسراها در مرداد ماه هر سال سنجیده می شود و با توجه به ارزشیابی که انجام می شود، پژوهشسرای برتر را انتخاب می کنیم.

مدیر پژوهشسراهای اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد :در کنار اهداف ترویج علم تولید و فروش خدمات آموزشی را نیز مد نظر داریم و در این رابطه به گردش مالی هفتصد میلیون ریالی پژوهشسراهای دانش آموزی در سال گذشته تحصیلی خبر داد.

فتاحی به حضور اسپانسرها درپژوهشسراهای دانش آموزی نیز پرداخت و به عنوان نمونه اداره آب و فاضلاب فیروزکوه رانام بردکه با پژوهشسرای منطقه در برگزاری همایشی همکاری داشتند.

وی تصریح کرد : باتوجه به اهمیتی که وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سال های اخیر مد نظر داشته و حمایتی که در راه اندازی و تجهیز انجام داده ، 3 پژوهشسرای جدید در جواد آباد ،پردیس ورودهن را داریم که با کمک ها بالغ بر یک میلیارد ریالی تجهیز شده و به تنتیجه رسیدند.

/خبرنگار :رها دریایی پناه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار