به مناسبت آغاز هفته معلم صادر شد

پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز معلم

ستون خیمه علم و اخلاق در جامعه معلمان هستند.

کد مطلب: ۸۱۸۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز معلم

به مناسبت آغاز هفته معلم ، مریم رشتچی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان پیام تبریکی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن دو مناسبت مذهبی و ملی نیمه شعبان و روز معلم، اتفاق میمون و مبارکی است که بایستی قدر دانسته و عظمت هر دوی این مناسبتها پاس داشته شود. در واقع در سایه محبت اهل بیت و رهنمودهای آنان ، راه روشنگری و هدایت بر بشریت، روشن شده و تنها کسانی که عهده دار این هدایت و دانایی هستند همانا قشر خدوم و زحمتکش معلمان هستند.

ستون خیمه علم و اخلاق در جامعه معلمان هستند. معلمان هستند که علاوه بر حضور و مجاهدت در عرصه علم و دانش، در هر عرصه ای که در جامعه وارد شده اند سربلند بیرون آمده و اتفاقات مبارکی را در صحنه های مختلف اجتماعی و فرهنگی و مدیریتی رقم زده اند.

هر جامعه ای تا زمانی که قدردان و پاسدار معلمان و مقام و منزلت آنان باشد، راه خود را به سوی رشد و تعالی هموار خواهد ساخت و چنانچه معلم و نقش ارزنده آنان به فراموشی سپرده شود، آینده جامعه به خطر خواهد افتاد و اولین قربانیان این اتفاق نامبارک، نسل جدید و فرزندان جامعه خواهند بود زیرا که مشعل علم و دانش و پیشرفت کشور در دستان آنان قرار دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت این دو مناسبت ارزشمند ، میلاد منجی عالم بشریت و آغاز هفته معلم را به تمامی فرهنگیان زحمتکش و صبور استان تبریک عرض نموده و برای آنان توفیق روزافزون توام با سلامتی و بهروزی و سعادت آرزومندم.

مریم رشتچی

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار