مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان سرلوحه کار معلمان باشد

تبریز ( پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی حفظ، نشر و گسترش فرهنگ شهادت را  از وظایف اصلی معلمان برشمرد و گفت:  هر جامعه و کشوری که از اسطوره های خود دور بماند نمی تواند بقا داشته باشد.

کد مطلب: ۸۱۸۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان سرلوحه کار معلمان باشد

جعفر پاشایی در مراسم عطر افشانی مزار شهدا به مناسبت هفته گرامی داشت مقام معلم در حسینیه اعظم شهدای وادی رحمت تبریز اظهار کرد: در برابر عظمت مقام معلم که مصداق علم و معرفتند تعظیم می کنم برای این که عزیزان فرزندان این ملت و مسئولان آینده را تربیت می کنند.
وی گفت: امروز روز تجدید میثاق با آرمان های شهداست و اصلی ترین و مهم ترین وظیفه ما معلمان و دستگاه تعلیم و تربیت در مقابل عظمت شهدا ادامه راه آنان است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: دومین وظیفه ما استقامت در مقابل دشمن است و استمرار مقاومت در مقابل دشمن پیروزی نهایی را در بر خواهد داشت و این تحقق فرمان خداوند است که پیروزی نهایی با حق است.
پاشایی اضافه کرد: وظیفه سوم ما پایداری در مسیر پر افتخار ولایت است برای این که شهدا برای پیروی از مقام ولایت و برای حفظ کیان و ناموس نظام جمهوری اسلامی از جان خود گذشتند و امروز وظیفه ماست تا این راه را استمرار بخشیم.
وی حفظ، نشر و گسترش فرهنگ شهادت را از وظیفه اصلی معلمان برشمرد و گفت: هر جامعه و کشوری که از اسطوره های خود دور شود نمی تواند بقا داشته باشد و در این‌جا درخواستم از همکاران این است که علی رغم تمامی محدودیت ها در انتقال فرهنگ شهادت به نسل های دیگر تلاش کنند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا در تمام تاریخ توصیه من به فرهنگیان است و هر چه خون شهادت در رگ های فرهنگیان و دانش آموزان جاری شود آمریکا نمی تواند رخنه ای در نظام ما ایجاد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار