نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس واسلامشهر :

از تمامی ظرفیت های کشور برای ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کنیم

اسلامشهر (پانا)-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهردر مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار اسلامشهر در همایش امید منتظران شهرستان حضور یافت.

کد مطلب: ۸۱۸۵۰۵
لینک کوتاه کپی شد
از تمامی ظرفیت های کشور برای ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کنیم

در این همایش فاطمه ذوالقدر در سخنانی با تبریک سالروز میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: نیازها و مشکلاتشان جوانان باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان کشور قرار گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه باید با ایجاد نشاط و امید در جوانان روحیه آنان را در سطحی عالی نگه داریم، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بویژه اعضای فراکسیون های جوان و زنان و همچنین اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نگاه ویژه ای به امور مربوط به جوانان دارند و مصوبات خوبی نیز در این حوزه به تصویب رسیده است.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر به تصویب طرح ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در دستگاههای مختلف نیزاشاره کرد و گفت: باید از تمامی ظرفیت های کشور برای ایجاد اشتغال برای جوانان استفاده کنیم.
وی به افزایش سقف وام ازدواج از سه میلیون تومان به پانزده میلیون تومان نیز پرداخت و ادامه داد: سن ازدواج در کشور بالا رفته و جوانان به دلیل مشکلات مختلف از جمله مسائل اقتصادی تمایلی به ازدواج ندارند و در این زمینه نیز افزایش سقف وام ازدواج در راستای ترغیب جوانان به ازدواج صورت گرفت.
ذوالقدر در بخش دیگری از سخنان خود از راه اندازی خانه جوانان در اکثر روستاها و شهرستانهای کشور خبر داد و گفت: در این خانه های جوانان مشاوره های اشتغال و ازدواج به جوانان ارائه می شود و همچنین از کارآفرینان جوان نیز با اعطای وام حمایت خواهد شد.
شایان ذکر است ،در این مراسم که به همت کمیته امور بانوان و خانواده فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان و با حضور معاونین امور فنی و عمرانی و برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار، بخشداران مرکزی و چهاردانگه، برگزار شد، از قهرمانان و مدال آوران شهرستان در رشته های مختلف ورزشی و فرهنگی نیز تجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار:سارا رضوانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار