آخرین اخبار از زلزله سی سخت: افزایش شمار مصدومان به 105 نفر

۵۵ نفر به صورت سرپایی درمان شدند

تهران (پانا)- زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۲ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، ساعت 8:38:12 ثانیه "سی‌سخت" در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

کد مطلب: ۸۱۸۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
آخرین اخبار از زلزله سی سخت: افزایش شمار مصدومان به 105 نفر

صبح امروز زمین‌لرزه‌ای به بزرگای ۵.۲ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین، "سی‌سخت" در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند. این زمین‌لرزه در ۱۰ کیلومتری سی سخت، ۱۹ کیلومتری یاسوج و ۲۳ کیلومتری چیتاب در استان کهگیلویه وبویراحمد به ثبت رسیده است. آخرین اخبار مربوط به این زمین لرزه به شرح زیر است؛

ساعت 18:00

سازمان اورژانس کشور اعلام کرد که در پی وقوع زمین لرزه ۵.۲ ریشتری در منطقه سی سخت کهگیلویه و بویر احمد که در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داد، تاکنون در مجموع ۱۰۵ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۹۵ مصدوم به مراکز درمانی اعزام شده یا مراجعه کرده‌اند و ۱۰ نفر نیز در محل خدمات درمانی دریافت کردند.

در همین حال فرماندار شهرستان بویراحمد در گفت و گو با ایسنا از قطعی آب شهر «مادوان» و حومه در پی بروز زلزله «سی سخت - یاسوج» خبر داد.

ساعت ۱۴:۲۰

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج آمارمصدومین زلزله سی سخت تا این لحظه را ۸۴ نفر اعلام کرد و گفت: ۲۹ نفر بستری و ۵۵ نفر هم به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه ۶۹ نفر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام شدند که ۲۷ نفر بستری و ۴۲ نفر به صورت سرپائی درمان شدند، افزود: ۱۴ نفر به بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج منتقل شدند که یک نفر بستری و ۱۳ نفر سرپائی درمان شدند یک نفر هم به بیمارستان امام سجاد یاسوج منتقل شد و ۹ نفر از مصدومین هم در محل درمان شدند.

ساعت 12:08

سخنگوی اورژانس کشور درگفت‌وگو با پانا آخرین آمار مصدومین را ۷۶ نفر اعلام کرد و اظهار داشت: ۶۴ نفر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج، ۱۱ نفر به بیمارستان تامین اجتماعی یاسوج و ۱ نفر به بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج منتقل شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵ مصدوم در حال اعزام به اتاق جراحی (بیمارستان شهید بهشتی) هستند، گفت: ۳۹ مصدوم پس از دریافت خدمات لازم درمانی از مراکز فوق ترخیص و ۳۷ مصدوم در بخش اورژانس تحت نظرهستند.

ساعت 11:00

مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور آخرین آمار مصدومین زلزله صبح امروز در سی سختِ کهکیلویه و بویر احمد را اعلام کرد و گفت: تا این لحظه شمار مصدومان زمین لرزه به ۵۱ نفر رسید که از این تعداد ۳۱ نفر اعزام و بستری و ۲۰ نفر مراجعه حضوری و درمان سرپایی شدند.

صبح امروز زمین لرزه نسبتا شدیدی شهر سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد و یاسوج مرکز این استان را لرزاند . در حال حاضر آماری از خسارت مالی و جانی این زمین لرزه در دسترس نیست.

شدت این زمین لرزه به حدی بود که مردم این شهر هراسان از خانه‌های خود بیرون آمده اند.

لازم به توضیح است خطوط تلفن همراه در شهر یاسوج و در برخی از مناطق استان با اختلال مواجه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار