برگزاری جشن منتظران ظهور در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا)-کارشناس مهدویت و انتظاردر مراسم جشن منتظران ظهور بر معرفت و شناخت امام زمان(عج) و هوشیاری در مقابل فرقه های ضاله و انحرافی تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۱۸۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن منتظران ظهور در دانشگاه آزاد اسلامی  اسلامشهر

به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان جشن بزرگ منتظران ظهور حضرت مهدی (عجل ا...) با حضوراساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

حجت الاسلام عسگری کارشناس مهدویت و انتظار، در این مراسم، کسب معرفت در خصوص امام زمان (عج) را امری مهم و ضروری دانست و به ارائه مطالبی در زمینه فرهنگ مهدویت و وظایف منتظران حضرت پرداخت.

وی در ادامه از اهمیت ضرورت شناخت امام زمان(عج) در تمام برهه ها و بویژه در ایام ظهور سخن گفت و بر معرفت و شناخت امام زمان(عج) و هوشیاری در مقابل فرقه های ضاله و انحرافی تاکید کرد.

این کارشناس حوزه مهدویت به آسیب های موجود در این زمینه اشاره و خاطرنشان کرد: اگر مهدویت را نشناخته و بدان معرفت نداشته باشیم، دچار آسیب هایی می شویم که مهمترین آنها، ظهور مدعیان دروغین مهدویت و پذیرش کورکورانه آنهاست.

شایان ذکر است این مراسم با اجرای مهدی عبدلی خواننده جوان کشور و اجرای تواشیح توسط گروه همخوانی بین المللی الزهراء و تجلیل ازبرگزیدگان مسابقات کتابخوانی دانشجویی همراه بود.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار