معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

مسیر شهدا مسیر رستگاری

زیرکوه (پانا) ـ معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مسیر شهدا مسیر هدایت و رستگاری است‌ و ما برای حرکت در طراط مستقیم و رسیدن به ساحل نجات به تمسک و توسل به شهدا نیاز داریم.

کد مطلب: ۸۱۸۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
مسیر شهدا مسیر رستگاری

علیرضا کاظمی در یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی شهرستان زیر کوه اظهار کرد:اقتدار هر کشوری به یکی از مولفه های قدرتی است که آن کشور بر آن مولفه تمرکز کرده است و هر کشوری بر یک مولفه تمرکز دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: مهمترین مولوفه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران قدرت فرهنگی است که امروز اقصی نقاط جهان را تحت تاثیر خود قرار داده و معلمان و جامعه فرهنگیان مهمترین رکن در تقویت این مولفه فرهنگی و در انتقال ارزشهای نظام هستند بنابراین می طلبد نظام ما به این دستگاه فرهنگ ساز توجه ویژه ای بکند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شهدا زنده اند و یکی از معناهای زنده بودن ، اثر گذاری است، ادامه داد: برگزاری یاد واره های شهدا اولین ثمره پیوند با شهیدان است و باید این پیوند را محکم کنیم.

این مقام مسئول در وزارت آموزش و پرورش لازمه انتقال فرهنگ و ارزشهای دفاع مقدس به نسل ج.ان را برگزاری یادواره ها دانست و افزود: امروز اقتدار نظامی و علمی و استقلال،عزت و سرف و دین و هویت ما مدیون خون شهدا و همین فرهنگ شهادت طلبی و ایثار است و باید این فرهنگ را زنده نگه داریم و منتقل کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: دشمنان نظام اسلامی بعد از ۴۰ سال با وجود آزمایش همه نقشه ها با شکست مواجه شده است اما دشمن آرام نمی گیرد و برنامه ریزی می کند چون از دست ملت ایران عصبانی است واین قدرت نظام ،مدیون رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب و حضور آگاهانه مردم در صحنه هاست.

وی ادامه داد: حرکت های فرهنگی در دل خانواده و جامعه مثل همین یادواره شهدا می تواند هدایتگر و چراغ راه باشد بنابراین باید دستبوس کسانی باشیم که این محافل را برگزار می کنند.آنچه بر دوش ما به عنوان میراث دار خون هزاران شهید قرار دارد،مسولیت پاسداری از خون شهداست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار