مدیرکل استاندارد استان البرز: از وضعیت استانداردسازی تجهیزات مستقر در زمین های بازی رضایت نداریم

کرج (پانا) - مدیرکل استاندارد استان البرز گفت:در سال 1396 هزار بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان البرز توسط شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده با نظارت کارشناسان این اداره کل انجام شد.

کد مطلب: ۸۱۸۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل استاندارد استان البرز: از وضعیت استانداردسازی تجهیزات مستقر در زمین های بازی رضایت نداریم

فتانه شکرالهی مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: در سال 1396 هزار بازرسی از تجهیزات تفریحی در استان البرز توسط شرکت های بازرسی تایید صلاحیت شده با نظارت کارشناسان این اداره کل انجام شد.

دبیر شورای استاندارد استان با تفکیک اطلاعات مذکورگفت: از هزار بازرسی ذکر شده 435 بازرسی از تجهیزات تفریحی مستقر در 55 شهربازی استان بوده و 565 بازرسی نیز از تجهیزات تفریحی مستقر در 217 زمین بازی استان انجام شده است.

شکرالهی در ادامه گفت: از وضعیت استانداردسازی تجهیزات مستقر در زمین های بازی در استان رضایت نداریم و انتظارمان از مسئولان استانی و همچنین شهرداران محترم آن است که قبل از هرگونه قرارداد با بهره برداران ، افراد مذکور به اداره کل استاندارد هدایت شوند.

او در انتها گفت: اگر چه خوشبختانه با نظارت 24 ساعته این اداره کل در ایام نوروزی حادثه ای در زمین های بازی برای شهروندان رخ نداد اما در سال 1397 کوچکترین تسامحی با بهره برداران شهرهای بازی در صورت عدم دریافت مجوز استاندارد صورت نخواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار