بمناسبت گرامیداشت روز شوراها؛

54 باب حجره خانوادگی و 10 غرفه تجاری در آرامستان بهشت رضوی قزوین افتتاح شد

قزوین (پانا) - بمناسبت گرامیداشت روز شوراها 54 باب حجره خانوادگی و 10 غرفه تجاری در آرامستان بهشت رضوی قزوین افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۱۷۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
54 باب حجره خانوادگی و 10 غرفه تجاری در آرامستان بهشت رضوی قزوین  افتتاح شد

حسین عمویی، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‎های شهرداری قزوین گفت: به مناسبت گرامی داشت روز شوراها آیین افتتاح 54 باب حجره خانوادگی و 10 غرفه تجاری در آرامستان بهشت رضوی قزوین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت آرامستان‎های شهرداری قزوین؛ عمویی در این آیین که با حضور داوودی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، صفری شهردار قزوین و جمعی از معاونان و مدیران برگزار شد، افزود: امروز برای سازمان مدیرریت آرامستان‌ها روز بسیار بزرگی است، چرا که نتیجه تلاش دست اندرکاران این پروژه شاخص را در بهره برداری از این آرامستان شاهد خواهیم بود.
وی با اشاره به اجرای بهشت رضوی با معماری اسلامی بیان کرد: این پروژه در مساحت 18 هزار متر مربع و در نمای داخلی و خارجی بهشت رضوی به اجرا درآمده است.
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین ادامه داد: پروژه احداث و تکمیل حجرات بهشت رضوی با مشارکت شرکت بهسازان و با اعتبار 13 میلیارد و 600 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفته است.
عمویی با اشاره به اینکه نزدیک 2 هزار قبر در این آرامستان پیش فروش شده است، اظهار کرد: ظرفیت این آرامستان 8هزار قبر است که قبور درون حجرات 2طبقه و قبور محوطه 3 طبقه است.
وی همچنین با اشاره به بهره برداری از پروژه احداث 10 غرفه تجاری-خدماتی بهشت رضوی اظهار کرد:10 غرفه تجاری در فاز دوم بهشت رضوی احداث شده است و در این غرفه ها محصولات فرهنگی و مورد نیاز شهروندان و زائران اهل قبور عرضه می شود.
رییس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری قزوین افزود: این پروژه با هدف بهسازی و زیباسازی آرامستان های شهر اجرا و در آن از مصالح سنتی مانند کاشی هفت رنگ استفاده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار