حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران: آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و میراث فرهنگی درباره مومیایی منسوب به پهلوی اول اطلاع‌رسانی کنند

تهران (پانا) - عضو شورای شهر تهران از آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و سازمان میراث فرهنگی خواست درباره مومیایی منسوب به پهلوی اول اطلاع‌رسانی کنند.

کد مطلب: ۸۱۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران: آستان حضرت عبدالعظیم (ع) و میراث فرهنگی  درباره مومیایی منسوب به پهلوی اول اطلاع‌رسانی کنند

محمدجواد حق‌شناس، عضو شورای شهر تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورای شهر در تذکر پیش از دستور با اشاره به اخبار منتشر شده در رابطه با جسد مومیایی منتسب به پهلوی اول گفت: انتظار داشتیم که آستان حرم عبدالعظیم (ع) و سازمان میراث فرهنگی در این زمینه اطلاع‌رسانی کامل را انجام دهند و بگویند که این مومیایی منسوب به چه کسی است؟

رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی در ادامه به دستگیری رحمانیان مدیرمسوول روزنامه شرق توسط دادستان مشهد اشاره کرد و گفت: دستگیری ایشان در مشهد به علت گزارشی بود که در مورد یکی از محلات این شهر در شرق نوشتند و این ماجرا دستمایه دستگیری ایشان شد.

حق‌شناس ادامه داد: متاسفانه در جریان دستگیری ایشان مواردی اتفاق افتاده که با شئونات خبرنگاری همخوانی ندارد و در حقیقت با مجرمی که قتل کرده چنین برخوردی نمی‌شود. اگر نوشتن در حوزه شهری اینقدر مسوولیت دارد بهتر است که رسانه‌ها ننوشته و دنبال این موضوع نروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار