پیام استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی شوراهای اسلامی

یزد (پانا) - استاندار یزد با صدور پیامی فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را گرامی داشت.

کد مطلب: ۸۱۷۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز ملی شوراهای اسلامی

متن کامل پیام «محمود زمانی قمی» بدین شرح است:
«... وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم ...»
نهم اردیبهشت ماه که به روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده است در حقیقت بیانگر نقش و اهمیت جایگاه مردم شریف در عرصه های مختلف مدیریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که بخشی از آن در قالب شوراهای اسلامی شهر و روستا به منصه ظهور رسیده و گامی مهم در جهت استقرار نظام مردم سالاری دینی و تحقق جامعه مدنی است.
شوراهای اسلامی شهر و روستا با برخورداری از نقش مهم و حیاتی در اداره و مدیریت مناطق مختلف میهن عزیز اسلامی می توانند به پشتوانه آرای مردمی، گام های مهم و اساسی را در عرصه مدیریت نوین شهری و روستایی بردارند. نقش شوراهای اسلامی در موضوعاتی همچون زیباسازی مبلمان شهرها و روستاها، پرهیز از نگرش های محله ای و منطقه‌ای، آگاهی به موازین قانونی و ظرفیت های شورا، توجه به توسعه پایدار و متوازن در همه بخشهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، تاکید بر ایمن‌سازی ابنیه‎‎ها و مشارکت دادن فعالانه جوانان و بانوان در عرصه های مدیریت شهری و روستایی و ... ، نقشی تاثیرگذار است که تحقق شایسته آن، می تواند اعتلای روزافزون میهن اسلامی را در پی داشته باشد.
اینجانب با قدردانی صمیمانه از تلاشها و خدمات یکایک اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستای استان یزد، نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه این عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار