«شهرزاد» خردادماه به آخر خط می‌رسد

تهران (پانا) – سریال «شهرزاد» خردادماه امسال با توزیع قسمت 16 از فصل سوم به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۸۱۷۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
«شهرزاد» خردادماه به آخر خط می‌رسد

فصل سوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی در ۱۶ قسمت در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود نیمه خردادماه به پایان خواهد رسید.

تصویربرداری فصل سوم در اسفند ماه 96 به پایان رسیده است اما مراحل پس از ضبط این سریال از جمله موسیقی و تدوین باقی مانده است که تا زمان توزیع سریال در شبکه نمایش خانگی ادامه دارد.

فصل اول سریال در 28 قسمت و فصل دوم در 15 قسمت ساخته و پخش شد. روز سوم اردیبهشت قسمت دهم از فصل سوم این سریال در شبکه نمایش خانگی عرضه شده است.

سریال «شهرزاد» به کارگردانی «حسن فتحی» و بازی «ترانه علیدوستی» ، «شهاب حسینی» ، «علی نصیریان» و «مصطفی زمانی» یک سریال درام تاریخی و عاشقانه است که برای پخش خانگی تولید شده است . داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد.

این مجموعه، با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان ایرانی، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند.

حسن فتحی که افزون بر کارگردانی سریال «شهرزاد» ، نویسندگی آن را نیز انجام داده است، پیش از این مجموعه‌های پهلوانان نمی‌میرند، میوه ممنوعه و مدار صفر درجه و شب دهم را ساخته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار