سیاست اول وزارت راه و شهرسازی افزایش فضاهای عمومی در کشور به ویژه در استان البرز است

کرج (پانا) - معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و هیئت همراه در حاشیه سفر به استان البرز در جریان فعالیتهای اداره کل راه و شهرسازی استان البرز قرار گرفتند.

کد مطلب: ۸۱۷۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
سیاست اول وزارت راه و شهرسازی افزایش فضاهای عمومی در کشور به ویژه در استان البرز است

رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گزارش عملکردی از فعالیتهای صورت گرفته به ویژه در حوزه املاک و اراضی ارائه نمود و بیان داشت: در سال 95 که مدیریت اداره کل بر عهده وی قرار گرفت بزرگترین معضل اداره کل بدیهی جاری و عمرانی گذشته بود که با تلاشهای صورت گرفته تا کنون تمام آنها مرتفع گردیده است.

وی از دیگر فعالیتهای مهم در دست اقدام در حوزه املاک و اراضی را توافق با شهرداریهای ماهدشت و چهارباغ جهت تحویل گرفتن مسکن مهر البرز و ابریشم و طرح بازآفرینی در منطقه حسن آباد کرج برشمرد و ابراز امیدواری کرد با ایجاد مناطق گردشگری و ساخت مجتمع رفاهی و گردشگری نمونه کشوری شاهد ورود گردشگران به این استان باشیم.

عظیمیان معاون وزیر و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز ضمن تقدیر و تشکر از فعالیتهای اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در خصوص واگذاری های در چهارچوب قانون جهت شکوفایی و پویایی بازار املاک در استان و همچنین صیانت از اراضی ملی گفت سیاست اول وزارت راه و شهرسازی بخصوص شخص وزیر افزایش فضاهای عمومی در کشور و به ویژه در استان البرز است و به تبع سازمان ملی زمین و مسکن نیز از هرنوع جذب سرمایه و تشویق سرمایه گذاران در زمینه افزایش و بهبود فضاهای عمومی در مقیاسهای محله ، شهر و استان حمایت می کند.

در پایان عظیمیان با بازدید از مجتمع های تجاری مهستان، پارسیان و نیستان و همچنین اراضی دولتی شهر کرج دستورات لازم جهت واگذاری و ساماندهی این املاک در راستای رونق و پویایی شهر کرج و ایجاد موقعیتهای خدماتی و رفاهی برای شهروندان کرجی صادر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار