کارگران قوه محرکه صنعت و اقتصاد کشور هستند

فرماندار شهرستان شفت با اشاره به اینکه کارگران قوه محرکه‌ی صنعت و اقتصاد کشور هستند،گفت: پذیرفتن مشکلات کارگران گام نخست رفع آن‌ها است.

کد مطلب: ۸۱۷۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگران قوه محرکه صنعت و اقتصاد کشور هستند

به گزارش پانا از گیلان،محمدرضا محسنی در دیدار با کارگران بسیجی و صنعتگران شهرستان شفت با اشاره به اینکه کارگران قوه محرکه‌ی صنعت و اقتصاد کشور هستند، اظهار کرد:فرصت مغتنمی است تا در این ایام از زحمات تلاش گران این عرصه قدردانی شود .

وی با بیان اینکه پذیرفتن مشکلات کارگران گام نخست رفع آن‌ها است افزود:ناگفته‌های این قشر پرتلاش که مطابق با واقعیت‌های جامعه است شنیده می‌شود و دولت و نظام در این راستا گام بر می‌دارد .

فرماندار شفت با اشاره به اینکه نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی در راستای اقتصاد مقاومتی است،گفت:رعایت حقوق مصرف کنندگان سبب رونق صنعت و تولید خواهد شد و این دو موضوع با هم رابطه تنگاتنگ و مستقیم دارند .

وی با بیان اینکه اگر تمام مشکلات زیر ساختی صنعتگران و کارگران مرتفع شود اما باور و اعتقاد قلبی به کار وجود نداشته باشد به موفقیتی دست نمی‌یابیم ادامه داد:احساس هم خانواده بودن و ارتباط عاطفی کارفرمایان و کارگران به افزایش بهره وری کمک شایانی می‌نماید و این حرکتی مثبت به سمت حفظ منافع ملی کشورمان در دراز مدت است .

محسنی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از سیاست‌های بانکی موجود نیازمند بازنگری و تجدید نظر است افزود:سرمایه‌گذاری صنعت‌گران در دیگر بخش‌ها و انحراف تسهیلات برای کسب سود بیشتر به تولید ضربه می‌زند و زمینه‌های رکود و زیان تولید کنندگان و آسیب پذیری کارگران را فراهم می‌نماید.

وی به برگزاری مکرر جلسات رفع موانع تولید در شفت اشاره و یادآور شد:مشکلات واحدهای تولیدی در شفت احصا و دسته بندی شده است و با اولویت بندی در کارگروه‌های شهرستانی و استانی مطرح و پیگیری می‌شود .

فرماندار شفت در بخش پایانی سخنان خود بوم گردی را یک ظرفیت ویژه برای توسعه گردشگری در این شهرستان زیبا برشمرد و افزود:کارگرانی که در روستاهای زندگی می‌کنند و داری زمین هستند می‌توانند از تسهیلات کم بهره بوم گردی استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار