در گفت و گو با پانا

ندا شهسواری: کار در قهرمانی جهان سخت است ولی ما می‌خواهیم در دسته دوم جهان باقی بمانیم

تهران (پانا) - ملی پوش تنیس روی میز ایران مسیر پیش روی تیم ملی بانوان ایران در مسابقات قهرمانی جهان را سخت توصیف کرد.

کد مطلب: ۸۱۶۹۵۷
لینک کوتاه کپی شد
ندا شهسواری: کار در قهرمانی جهان سخت است ولی ما می‌خواهیم در دسته دوم جهان باقی بمانیم

ندا شهسواری در گفت‌وگو با پانا درباره برگزاری مسابقات جهانی در سوئد گفت: مسابقات حساس و مهمی پیش رو داریم و امیدوارم بتوانیم با عملکرد مناسب از پس این تورنمنت سخت برآییم. کار سخت پیش روی ماست چرا که همه رقیبان ایران اروپایی هستند. ضمن اینکه ما از سال 2006 در دسته سوم و چهارم بازی می کردیم و امسال در دسته دوم به میدا می رویم .

وی ادامه داد: با اینکه مسیر دشواری پیش روی ما قرار گرفته، اما به کسب نتیجه قابل قبول خیلی امیدواریم چرا که مدتهاست من و هم تیمی هایم در اردوی تیم ملی بودیم و کار کردیم. امیدوارم که بتوانیم در دسته دو باقی بمانیم و نتایج خوبی به دست بیاوریم .

شهسواری به نتایجی که در این مدت کسب کرده اشاره کرد و گفت: رقابت بین تنیسورها زیاد است و با هر مسابقه‌ای که ما اعزام نمی‌شویم جابه‌جایی رتبه داریم اما هر بار با حضور در مسابقات نتایج به نفع ما تغییر کرده است. به هر حال حضور در مسابقات جهانی و رویارویی با تیم‌های قدرتمند اروپایی کار سخت و حساسی است اما ما هم از حریفان چیزی کم نداریم و برای موفقیت راهی سوئد می شویم .

وی به برنامه های پیش رویش بعد از مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: بعد از اینکه از مسابقات جهانی برگشتیم فکر می‌کنم استراحت کوتاهی داشته باشیم و دوباره استارت تمرینات را خواهیم زد چون بازی‌های آسیایی در راه است و باید برای آن رقابت‌ها خودمان را آماده کنیم. ضمن اینکه امسال برای اولین بار در بازی‌های آسیایی ما در بخش تنیس روی میز به صورت تیمی اعزام می شویم و باید خیلی خوب ظاهر شویم .

شهسواری در پایان به کسب نتیجه قابل قبول در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: باید همه توان خودمان را به کار بگیریم که این اتفاق بیفتد و من و هم تیمی‌هایم نتایج خوبی به دست بیاوریم. ما تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و امیدواریم بهترین نتیجه هم کسب کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار