معاون اول دادستان کل کشور: دادستان‌های سراسر کشور پرچم مدعی‌العمومی را برافراشته باشند

تهران (پانا) - معاون اول دادستان کل کشور می‌گوید دادستانی کل زمانی می تواند مقتدرانه عمل کند وسخن بگوید که دادستانهای سراسر کشور در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی و حمایت از حقوق عامه را برافراشته باشند.

کد مطلب: ۸۱۶۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون اول دادستان کل کشور: دادستان‌های سراسر کشور پرچم مدعی‌العمومی را برافراشته باشند

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول دادستان کل کشور در دومین روز پانزدهمین همایش سراسری روسای کل دادگستری و دادستانهای سراسر کشور، اظهارکرد: دادستانی کل زمانی می تواند مقتدرانه عمل کند وسخن بگوید که دادستانهای سراسر کشور در صف مقدم، پرچم مدعی العمومی و حمایت از حقوق عامه را برافراشته باشند.

وی خطاب به دادستان ها تصریح کرد: زمانی موفق خواهیم بود که مردم ما دادستان شهرستان را به عنوان پشتیبان جامعه و مردم ببینید.

معاون اول دادستان کل کشور افزود: علی الخصوص در دو سال اخیر وقتی هم دادستان کل کشور مقتدرانه در مقابل ناملایمات و هجمه های صورت گرفته علیه قوه قضاییه می ایستد و هم شما به عنوان دادستان از حقوق مردم دفاع می کنید، جامعه خوشحال است.

وی هدف اصلی برگزاری این همایش را ارتقای جایگاه دادستانی کل کشور عنوان کرد و با اشاره به برگزاری شش پنل تخصصی طی برگزاری این همایش، بیان کرد: برای اولین بار الگویی به عنوان تجربه پیاده خواهیم کرد و موضوعات تخصصی این همایش را به صورت پنلی برگزار می کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق در پایان ابراز امیدواری کرد که خروجی این همایش به دستاوردهای ارزشمندی برای دادستانی کل و دادسراهای سراسر کشور بیانجامد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار