نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس:

تمام وعده های رئیس جمهور در آذربایجان شرقی عملی شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص وعده های دولت گفت: تمام وعده های رئیس جمهور در آدربایجان شرقی عملی شده است و تنها دو مورد آن باقی مانده است که هر چه سریع تر به بهره برداری خواهد رسید که دیروز تمام پروژه ها از جمله ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۱۶۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
تمام وعده های رئیس جمهور در آذربایجان شرقی عملی شده است

زهرا ساعی در حاشیه دومین سفر استانی ریاست جمهوری در مراسم افتتاحیه رسمی رویداد بین الملی تبریز۲۰۱۸ در گفت‌وگو باخبرنگار پانا گفت: دکتر روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی یکسری وعده هایی مردم شریف آذربایجان داده بودند که اکنون به همراه هیات دولت درصدد تحقق هستند.

وی افزود: بخشی از مطالبات مردم درحوزه بهداشت و درمان، بزرگراه های مواصلاتی استان و همچنین صنعت و معدن در این سفر استانی به مرحله کلنگ زنی رسید و حتی طبق فرموده ایشان قرار شد تا پایان دولت دوازدهم برخی از اقدامات و پروژه های مهم این استان نیز به پایان خود برسد.

نماینده مجلس اسلامی ادامه داد: بحث فرهنگ و ادب و زبان ترکی نیز یکی دیگر از مباحث مهم مطرح شده دراین سفر استانی است که رئیس جمهور دستور تقویت بنیان های زبان ترکی و رونمایی کتابی در این خصوص را داده اند.

وی بیان کرد: رویداد بزرگ فرهنگی تبریز ۲۰۱۸ نیز موضوعی بود که سایر اقدامات سفر استانی در حاشیه این رویداد برگزار شد و افتتاح آن ازجمله ی مهم ترین برنامه های این سفر استانی به شمار می رود.
ساعی خاطر نشان کرد: همه این اقدامات مثبت از جمله برخی اقدامات فرهنگی در حوزه میراث فرهنگی که با حمایت های بخش خصوصی و دولتی صورت گرفته، با حضور وزرا در شهرستان های مختلف این طرح های فرهنگی امروز به مرحله بهره برداری رسید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اسلامی به بودجه و اعتبار هایی که قرار است ازسوی دولت دوازدهم برای طرح های استان آذربایجان شرقی اختصاص شود اشاره کردو گفت: نشست ها ودیدار های جانبی که رئیس دفتر ریاست جمهوری با صنعت گران، اصناف نخبگان داشتند باعث آگاهی از مطالبات مردم و اقشار مختلف می شود که کارگشا است و سبب خواهد شد نقشه توسعه استانمان تعیین و ترمیم شود.
زهرا ساعی همچنین به طرح هایی که قرار است از سوی وزارت ورزش اجرا شوداشاره کرد وگفت: برای مثال برگزاری مسابقات والیبال نشسته در تبریزو برد تیم ملی والیبال نشسته تبریز یکی دیگر از خبر های خوب این سفر بود.
نماینده مجلس اسلامی درخصوص وعده های دولت گفت: تمام وعده های رئیس جمهور در آدربایجان شرقی عملی شده است و تنها دو مورد آن باقی مانده است که هر چه سریع تر به بهره برداری خواهد رسید که دیروز تمام پروژه ها از جمله ۷۰ طرح بهداشتی و درمانی افتتاح شد.

وی درباره مشکل دریاچه ارومیه اظهار کرد:مشکل دریاچه ارومیه مربوط به ۳۵سال پیش است ومشکل در تغیر نوع نگرش کشاورزی و نوع کشت حل می شود.

ساعی در پایان عنوان کرد: تبریز و آذربایجان از گذشته پیشرو والگو بوده است و در سال های آتی نیز با وجود انسجام و وحدت میان مردم این شهر می توان مشکلات بوجود آمده در جامعه را نیز به آسانی حل نمود.
گفت و گواز: آیسا عباسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار