مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد:

جشنواره هفته جهانی نجوم در شهر بوشهر برگزار می شود

بوشهر ( پانا ) مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : جشنواره هفته جهانی نجوم با برنامه های متنوعی در شهر بوشهر برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۱۶۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره هفته جهانی نجوم در شهر بوشهر برگزار می شود

ناصر کرمی بیان داشت : انجمن نجوم بوشهر به عنوان نماینده ایران، اجرای برنامه مشترک بین المللی با کشورهای همسایه را برعهده خواهد داشت.

وی ادامه داد: در راستای ترویج دانش ستاره شناسی و توسعه نگاه علمی آن هر ساله در سراسر جهان منجمان تلسکوپ های خود را به سطح شهر می آوردند تا علاقه مندان را با دنیای آسمان بیشتر آشنا کنند.

کرمی تصریح کرد: رصد سیارات و ماه، آشنایی با منظومه شمسی، سینما نجومی، دانشمندان ایرانی، نقاشی نجومی، کودکان و آسمان، آسمان نمای دیجیتال و... از جمله بخش های متنوع این جشنواره خواهند بود.

وی یادآور شد: این انجمن در نظر دارد در روز ششم اردیبهشت با حضور مسولان استانی از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی نجوم- طبیعت کاوشگران و فعالان حوزه ستاره شناسی استان تقدیر کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: این جشنواره از پنجم تا هفتم اردیبهشت برگزار می شود که با حمایت استانداری بوشهر، آموزش و پرورش استان، فرمانداری ، شورای شهر بوشهرو شهرداری این شهر و دیگر مجموعه ها همراه بوده است.

گفتنی است، جشنواره هفته جهانی نجوم به مدت سه شبانه روز در مدرسه تاریخی - فرهنگی سعادت، از ساعت 19- 23 برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار