وزیر اطلاعات:

وحدت رهبری و پیوند ناگسستنی مردم با نظام رمز پیروزی جبهه اسلامی است

مراغه(پانا)-وزیر اطلاعات گفت: وحدت رهبری و پیوند ناگسستنی مردم با نظام راه و رمز پیروزی در جبهه مقاومت اسلامی و تامین امنیت است.

کد مطلب: ۸۱۶۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
وحدت رهبری و پیوند ناگسستنی مردم با نظام رمز پیروزی جبهه اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی در سفر به مراغه و دیدار با مردم این شهرستان گفت:یکی از توطئه های دشمنان اسلام که در کشورهایی از جمله عراق ، سوریه و یمن به وقوع پیوست ،اختلاف افکنی و کشتن مسلمان بدست گروهی از مسلمان بود.
وی افزود : امروز پس از 7سال ،با ایجاد وحدت و دشمن شناسی ، علائم ناکامی دشمنان و پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در این مناطق می درخشد.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه ولایت فقیه ،ضامن امنیت کشور است ، افزود :تدابیر مقام معظم رهبری ،هوشیاری مردم و مسئولین و توانایی رزمندگان اسلام، راه ورود دشمنان به کشور را مختل کرده است.
وی به مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج ) در خنثی سازی توطئه های دشمنان و ایجاد امنیت در کشور اشاره و گفت : در راستای مبارزه با گروه های تکفیری ، بیش از 300تیم تروریستی مسلح که طی چند سال گذشته اقداماتی را برای نا امن ساختن فضای کشور و سلب آرامش مردم در دستور کار داشته اند توسط وزارت اطلاعات منهدم شده اند.
علوی به نامگذاری سال ۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: لازمه حمایت و توسعه تولید داخلی، برقراری امنیت پایدار بویژه برای فعالان اقتصادی است.
وی اظهار کرد : باید امنیت و سلامت اقتصادی را با تدبیر و چاره اندیشی عقلائی به عنوان راس جامعه اطلاعاتی کشور در اوج محبوبیت اجتماعی قرار داد چراکه مردم وزارت اطلاعات را سپر نا امنی ها می دانند.


پیش از سخنان وزیر اطلاعات در مسجد جامع مراغه، امام جمعه این شهرستان گفت: امنیت یکی از مقوله های مهم هر کشور است و در جمهوری اسلامی ایران ، سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه سایر نیروهای مسلح ،حافظان صلح و آرامش هستند.
آیت الله پورمحمدی سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی را مایه خیر و برکت دانست و افزود : رسیدگی به مشکلات و دغدغه های مردم و پیگیری طرح های عمرانی ، فرهنگی و ورزشی توسط مسئولین از ضروریت ها است.
گفتنی است وزیر اطلاعات که در راستای سفر هیات دولت به استان آذربایجان شرقی ،در مراغه حضور یافت ، ضمن حضور در مزار شهدا و ادای احترام به شهدای والامقام این شهرستان ، از رصد خانه و روند احداث بیمارستان سینا بازدید بعمل آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار