برانکو: از هیچ‌کس و هیچ‌چیز ترسی نداریم و فصل آینده قوی‌تر خواهیم شد

 تهران (پانا) سرمربی پرسپولیس از قوی‌تر شدن تیمش در فصل آینده لیگ برتر خبر داد.   

کد مطلب: ۸۱۶۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برانکو: از هیچ‌کس و هیچ‌چیز ترسی نداریم و فصل آینده قوی‌تر خواهیم شد

پرسپولیس جمعه باید در حضور هوادارانش آخرین دیدار در لیگ برتر هفدهم را برگزار کند و برای دومین سال پیاپی جشن قهرمانی بگیرد.

ظهر امروز برانکو ایوانکوویچ در تمرین پرسپولیس با حضور مقابل خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیمش برای دیدار با سپیدرود در ورزشگاه آزادی توضیح داد: همان‌طور که تا امروز نتیجه‌های خوبی گرفته‌ایم، دلمان می‌خواهد با در روز آخر لیگ برتر با برد جشن قهرمانی‌مان را شاد کنیم و با حضور هواداران جشن خوبی داشته باشیم.

وی درباره برنامه‌هایش برای فصل آینده پرسپولیس گفت: ما از هیچ‌کس و هیچ‌چیز ترسی نداریم و فصل آینده از امسال هم قوی‌تر خواهیم شد. البته بازیکنان ما باید به سطحی که انتظارش را داریم، برسند، ضمن اینکه احمد نورالهی و امید عالیشاه هم به تیم ما برگشتند و از بشار رسن هم انتظار داریم به سطح خوبی برسد.

برانکو در ادامه اشتباهات در داوری را عادی عنوان کرد اما حجم زیاد اشتباهات علیه پرسپولیس را عجیب دانست.

وی در پایان به اظهار نظر شفر مبنی بر اینکه « همه در اروپا درباره استقلال حرفی می‌زنند و کسی از قهرمانی پرسپولیس سخن نمی‌گوید » اینگونه واکنش نشان داد: ما در ایران بازی می‌کنیم و طبیعتاً موفقیت‌های ما در ایران بیشتر دیده می‌شود. نمی‌دانم شفر کجای دنیا را می‌گوید اما من هر وقت به کرواسی رفته‌ام درباره پرسپولیس و موفقیت‌هایش حرف می‌زنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار