زنگ افتتاح هفته فرهنگی اصفهان

ناحیه 5 اصفهان(پانا)_آئین نواختن زنگ افتتاح برنامه های هفته فرهنگی اصفهان با حضور شهردار منطقه ۸‌ اصفهان، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، معاون آموزش متوسطه و با حضور کارشناس مسئولان حراست،بازرسی و پشتیبانی در دبیرستان نمونه علامه طباطبایی ناحیه 5 اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۶۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
زنگ افتتاح هفته فرهنگی اصفهان

زنگ افتتاح برنامه های هفته فرهنگی اصفهان و شهرداری منطقه ۸،در دبیرستان دخترانه علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه با حضور مسئولین و پرسنل و دانش آموزان دبیرستان علامه طباطبایی برگزار شد.
در حاشیه این مراسم،سید رسول هاشمی شهردار منطقه 8 در سخنانی گفت:امروز در تقویم کشور ما و همچنین در تقویم ملی،به نام روز شیخ بهایی نام گذاری شده، شیخ بهایی نقش بزرگی در ساخته شدن ایران در دوران صفویه داشته و خصوصا نقش بسیار بزرگتری در آبادانی شهر اصفهان.
امروز همه کسانی که در این شهر زندگی میکنند،خواه زاده اصفهان باشند،خواه زاده اصفهان نباشند،اصفهانی هستند و باید به زندگی در این شهر غنی و شهیدپرور افتخار کنند.
وی در ادامه در صحبت های خود به دانش آموزان ایرانی توصیه کرد که قدر این دوران از زندگی خود و معلمان و مدیران خود را بدانند و همواره از آن ها سپاسگزار باشند.
هاشمی در مورد هفته اصفهان و اقدامات و هدف از برگزاری این مراسم ها گفت:هفته اصفهان بهانه ای است که ما به مشاهیر و مفاخر اصفهان بیشتر فکر کنیم و در مورد زندگی آن ها مطالعه کنیم،کسانی که برای آبادانی این شهر تلاش کردند،زنان و مردانی که از آسایش خود گذشتند تا ما امروز در این شهر با تاریخ و با فرهنگ در آسایش زندگی کنیم.
هاشمی افزود:من فکر میکنم افزون بر مطالعه زندگی این بزرگواران باید بتوانیم برای آن نکوداشت بگیریم نه بزرگداشت.بزرگداشت برای کسی است که دیگر در میان ما نیست اما نکوداشت برای کسانی است که یاد و خاطره آن ها در میان ما وجود دارد و قطعا شما دانش آموزان میتوانید این نکوداشت را تحقق ببخشید و همواره یاد بزرگان را زنده نگه دارید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار