در سالن ولایت اداره کل آموزش و مرورش شهرستانهای استان تهران در حال برگزار است؛

اختتامیه دومین جشنواره سفیران سلامت شهرستانهای استان تهران

تهران (پانا) - همزمان با هفته سلامت، مراسم اختتامیه دومین جشنواره سفیران سلامت شهرستانهای استان تهران در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۸۱۶۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه دومین جشنواره سفیران سلامت شهرستانهای استان تهران

در این مراسم محمد رحیم معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل اموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با گرامیداشت ایان فرخنده ماه شعبان گفت: مدرسه باید در کنار منزل و محله کانون سلامت برای دانش اموزان باشد و ایجاد این رفاه برای یک شخص از ضروریات است.

وی با اشاره به اینکه اگر سلامتی جسم برای دانش آموزان وجود نداشته باشد موفقیتی حاصل نخواهد شد، افزود: آموزش هیچ وقت نباید متوقف شود و حتما باید برای استمرار سلامتی،به دنبال کسب مهارتهای سبک زندگی سالم، ورزش و تغذیه مناسب تلاش کنیم.

رحیم فعالیت در حوزه سلامت را به مثابه حرکت یک گروه کوهنوردی دانست نه یک مسابقه دومیدانی و افزود: باید تلاش کنیم همراه با تمام نفرات گروه به قله رسید نه اینکه یک نفر به خط پایان برسد، بلکه نیازمند همیاری و همکاری است.

در ادامه این مراسم با حضور عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از برگزیدگان دومین دوره جشنواره سفیران سلامت تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار