مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان در امور بانوان: پارلمان بانوان فرهنگی خوزستان به‌زودی تشکیل می شود

بهبهان (پانا) - مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در امور بانوان در بازدید از مدارس دخترانه بهبهان و در جمع بانوان اداری از تشکیل پارلمان بانوان فرهنگی در استان خوزستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان در امور بانوان: پارلمان بانوان فرهنگی  خوزستان به‌زودی تشکیل می شود

لیلی نظرپور با حضور در مدارس دخترانه صالحات، متقین و شبانه روزی فاطمه الزهرا(س) از فعالیت‌های این مدارس در حوزه توانمندسازی و آگاهی‌بخشی زنان فرهنگی و دختران دانش‌آموزان بازدید کرد.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در امور بانوان در ادامه بازدید، نشستی با بانوان اداری آموزش و پرورش بهبهان در سالن جلسات مدریت برگزار کرد و در جمع بانوان شاغل اداری گفت: حضور زنان در بخش های اداری به دلیل طولانی بودن ساعت کاری و جلسات متعدد در کنار وظیفه مادری و همسری جای قدردانی دارد و امیدواریم که بانوان بتوانند با عملکرد موفق و ارائه توانمندی‌های خود در جایگاه‌های بالاتری قرار گیرند.

نظرپور در ادامه افزود: بانوان در اجتماع با حمایت، پشتیبانی و در کنار هم بودن می‌توانند محیطی آرام و لذت‌بخش را برای خود فراهم آورند و مسیر ترقی و پیشرفت را طی کنند.

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در امور بانوان در پایان خاطر نشان کرد: امور بانوان آموزش و پرورش اداره کل استان خوزستان در نظر دارد پارلمان بانوان فرهنگی را تشکیل دهد که در این مسیر نیازمند مشارکت، همراهی و دریافت نظر بانوان هستیم. این پارلمان فرصتی مناسب برای تبادل تجارب و افزایش آگاهی بانوان و رشد و بالندگی آنان در تمام سطوح است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار