حضور 1500 دانش آموز در اردوهای امواج مهربانی در کرمانشاه

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از حضور 1500 دانش آموز در اردوهای امواج مهربانی در استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۵۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
حضور 1500 دانش آموز در اردوهای امواج مهربانی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار پانا کرمانشاه، سید مجتبی موسوی امروز در حاشیه افتتاح آیین اردوی تفریحی سیاحتی امواج مهربانی مختص مناطق زلزله زده استان که در تالار شهید مفتح اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد از برگزاری اردوی تفریحی سیاحتی با هدف تقویت روحیه دانش آموزان دوره راهنمایی در کرمانشاه خبر داد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دلیل خسارت و آسیب های روحی و اجتماعی که بر اثر حادثه اخیر زلزله در استان رخ داد، اردوی امواج مهربانی برای شهرستان های آسیب دیده استان و از جمله برای قشر دانش آموزان دختر دوره راهنمایی در کرمانشاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: آسیب های جدی در دانش آموزان استان مشاهده شد و سبب مشکلات و مسایل ناشی از استرس ها، نگرانی ها و افسردگی ها در قشر دانش آموزان دختر استان شد و برگزاری این اردوها لازم به نظر آمد.

این مسوول بیان کرد: در کنار خدمات خوبی که پس از حادثه اخیر زلزله در استان با هدف کمک رسانی از سوی آحاد مردم و مدیران استان انجام پذیرفت، آموزش و پرورش استان نیز از بعد فرهنگی کارهای ارزشمندی انجام داد.

موسوی افزود: حدود 1500 نفر از دانش آموزان آسیب دیده وقایع اخیر زلزله از بین دوره تحصیلی متوسطه اول و هر روز 350 دانش آموز در این اردوی ها تفریحی سیاحتی شرکت می کنند.

این مسوول اظهار داشت: دانش آموزان استان کرمانشاه از 6 شهرستان سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی، گهواره، دالاهو و گیلانغرب در این اردوها حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار