همایش ملی اخلاق و عرفان در ادب فارسی ۱۹ و ٢٠ اردیبهشت ماه در زاهدان برگزار می شود

زاهدان(پانا) - سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به همایش ملی اخلاق و عرفان در ادب فارسی در زاهدان گفت: از ظرفیت همایش های کاربردی برای توسعه استان استفاده شود

کد مطلب: ۸۱۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش ملی اخلاق و عرفان در ادب فارسی ۱۹ و ٢٠ اردیبهشت ماه در زاهدان برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد هادی مرعشی سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری در جلسه هماهنگی پیرامون برگزاری همایش ملی«اخلاق و عرفان» در ادب فارسی اظهار داشت: با توجه به وجود توانمندیهای بالقوه در زمینه های گردشگری ، معادن و دریا در سیستان و بلوچستان لازم است همایشهای ملی که به میزبانی استان برگزار می شود به سمت موضوعات کاربردی و معرفی جاذبه های استان سوق داده شود.

مرعشی گفت: بایستی به گونه ای برنامه ریزی شود تا زمینه حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی اعم از هم استانیها و سرمایه گذاران استانهای همجوار با پیگیری و حمایت مسئولان فراهم شود.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: دانشگاه نگین درخشان هر منطقه به شمار می رود و بنابراین رسالت و نقش دانشگاهها برای پیشبرد اهداف توسعه اعم از فرهنگی و اجتماعی کاملا مشخص است .

وی افزود: بخشی از اعتبارات سال 97 به حوزه های پیشگیری و فرهنگی اختصاص یافته لذا انتظار می رود دانشگاههای استان با دغدغه ویژه نسبت به آسیب های فرهنگی و اجتماعی موجود از افکار بلند اساتید و نخبگان برای تعالی و توسعه استان بهره بگیرند.

مرعشی خطاب به دستگاههای اجرایی حاضر در جلسه گفت : بر اساس توانمندی و امکانات موجود از برگزارکنندگان همایش حمایت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان نیز در این جلسه گفت: همایش ملی اخلاق و عرفان در ادب فارسی در تاریخ ۱۹ و ٢٠ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت رسمی در شهر زاهدان برگزار می شود.

سلطانعلی میر هدف از برگزاری این همایش را تبادل اندیشه ها ، معرفی قابلیتهای مختلف و در نهایت رسیدن به اهداف توسعه ای استان عنوان کرد و افزود: برگزاری این همایش ملی ضمن پیام رسانی فکری و فرهنگی منجر به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال و امنیت پایدار برای استان خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار