دانش‌آموز ۱۲ سال دهدشتی برگزیده جشنواره کشوری آب و زندگی شد

یاسوج (پانا) - نقاشی «پارسا نوروزی اصل» دانش آموز ۱۲ سال دهدشتی به عنوان یکی از آثار برگزیده کشوری جشنواره آب و زندگی انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۱۵۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز ۱۲ سال دهدشتی برگزیده جشنواره کشوری آب و زندگی شد

به گزارش روابط عمومی آبفا، نگهدار معادیجو با اعلام این خبر افزود: به دنبال فراخوانی که سال گذشته شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشوری با موضوع «جشنواره نقاشی آب و زندگی» برای استان‌های مختلف ارسال کرده بود، بیش از ۴۰۰ اثر از شهرهای مختلف استان با موضوع بهره‌برداری از آب و روش‌های مصرف بهینه آب برای دبیرخانه استانی این جشنواره نقاشی در کهگیلویه‌وبویراحمد ارسال شد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه‌وبویراحمد عنوان کرد: از میان آثار رسیده ۱۰ اثر برتر از سوی هیئت داوران استانی انتخاب و به دبیرخانه کشوری این جشنواره در وزارت نیرو فرستاده شد.

وی گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده توسط هیئت داوران در مرحله کشوری این جشنواره نقاشی «پارسا نوروزی اصل» دانش آموز ۱۲ سال دهدشتی به عنوان یکی از آثار برگزیده کشوری انتخاب شد.

معادیجو با اشاره به اینکه در ۱۵ اردیبشهت ماه جاری افتتاح نمایشگاه آثار ارسال شده در وزارت نیرو انجام می‌شود، بیان کرد: در حاشیه این نمایشگاه با حضور مسئولان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از نفرات برگزیده این جشنواره کشوری تجلیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار