مسابقه کتابخوانی "قبله از این طرف است" در کهریزک برگزار شد

برندگان سفر زیارتی مشهد مقدس و کارت هدیه نقدی مشخص شدند

شهرری (پانا) – آزمون کتبی مسابقه کتابخوانی "قبله از این طرف است" صبح امروز به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعادت امام سجاد (ع) و روز آزاده، با حضور 300 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه در منطقه کهریزک شهر ری برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۵۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه  کتابخوانی "قبله از این طرف است" در کهریزک برگزار شد

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اعلام این خبر، گفت: این مسابقه با محوریت جلد نخست کتاب " قبله از این طرف است " به صورت همزمان در هفت دبیرستان منتخب کهریزک اجرا شد و به هشت نفر از دانش آموزانی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم شدند، جوایزی شامل سفر زیارتی مشهد مقدس و کارت هدیه نقدی تعلق گرفت.

مسعود شاکر افزود: بر اساس نتایج به دست آمده، دانش آموزان، "سوگند نامور، نرکس تکلو، مهسا آقاده، سیده صائمه هاشمی و فاطمه رضایی برنده سفر زیارتی مشهد مقدس و دانش آموزان، "فاطمه شاملو، غزال سوری و معصومه نوعی" برنده کارت هدیه نقدی شدند.

شایان ذکر است، کتاب قبله از این طرف است، حاصل تحقیق و پژوهش جمعی از دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی مدارس متوسطه شهرستان های استان تهران در مورد سیره زندگی و خاطراتی از40 شهید دانش آموز این شهرستان ها است که در قالب طرح " همکلاسی آسمانی" ( سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز) زیر نظر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان تهران گردآوری و در ۱۰۷ صفحه، با شمارگان ۳۰۰۰ نسخه منتشر شده است.

/خبرنگار: امجد امیری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار