معرفی مدیرکل امور روستایی به عنوان ناظر دستگاههای اجرایی غیرنظامی استفاده کننده از مشمولین امریه در استان

اهواز (پانا) - مدیرکل امور روستایی به عنوان ناظر دستگاههای اجرایی غیرنظامی استفاده کننده از مشمولین امریه در استان معرفی شد.

کد مطلب: ۸۱۵۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
معرفی مدیرکل امور روستایی به عنوان ناظر دستگاههای اجرایی غیرنظامی استفاده کننده از مشمولین امریه در استان

اولین جلسه نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی غیر نظامی استفاده کننده از مشمولین امریه کارکنان توسط معاونت امور هماهنگی مشمولین دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری با حضور کریمی مشاور معاونت در امور هماهنگی مشمولین دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری، دکتر هاشمی زاده معاون امور عمرانی استانداری ،مهندس حسینی مدیرکل امور روستایی وشوراها و مدیران دستگاههای اجرایی در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد.

کریمی مشاور معاونت در امور هماهنگی مشمولین دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری در این جلسه اظهاردکرد : استان خوزستان بعد از سیستان وبلوچستان دومین استان با تعداد امریه بالا در سطح کشور است که وظیفه نظارت ما را سخت می کند . دستگاههای اجرایی طبق دستورالعمل اجرایی عمل کنند تا کار بدون غل وغش انجام شود که متاسفانه اکثر ادارات ما در نحوه گزینش امریه مشکل دارند.

وی در ادامه بر اجرایی کردن دستورالعمل بکارگیری امریه تاکید وبه توضیحاتی در این خصوص پرداخت و مدیرکل امور روستایی وشوراها را به عنوان ناظر دستگاه های اجرایی در این امر در استان معرفی نمود.

همچنین هاشمی زاده معاون امور عمرانی استانداری گفت:استفاده از پتانسیل امریه موجود در دستگاههای دولتی فرصت خوبی برای پیشبرد اهداف سازمانی است و کمک بزرگی به توسعه نیروی انسانی که عهده دار آینده هستند می کندکه باتوجه به تاخیراتی که در امور عمرانی استان شده است باید نهایت استفاده از این نیروها را داشته باشیم.

حسینی مدیرکل امور روستایی وشوراها استانداری خوزستان نیز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیروتشکر از همراهی مدیران دستگاههای اجرایی در جهت پیشبرد اهداف این امر خطیر هدف از برگزاری این جلسه را نظارت دقیق در بکارگیری نیروی های امریه دانست.

وی افزود: به لحاظ اینکه تعداد زیادی از سربازان وظیفه در دستگاههای های دولتی استان مشغول به امر مقدس سربازی هستند دفتر معاونت محترم مناطق محروم ریاست جمهوری به نظارت وبازرسی از دستگاههای دولتی که امریه تحت امر خود دارد نموده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار