از ۱۹ تا ۲۵ اردیبهشت ماه؛

طنین ˝وصل یار˝ در برج آزادی/اجرای 9 قطعه به سرپرستی ابراهیم اثباتی

خبرگزاری پانا: کنسرت گروه موسیقی ˝وصل یار˝ به سرپرستی ˝ابراهیم اثباتی˝، خوانندگی ˝مصطفی محمودی˝ و کارگردانی هنری ˝علاء الدین پژهان˝ با اجرای اشعاری از نظامی، عطار، مولوی و فردوسی از 19 تا 25 اردیبهشت در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می رود.

کد مطلب: ۸۱۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، "نیستان"، "طبال پیر"، "عشقبازان"، "نوبهار"، "ایران"، "عاشق هوشیار"، "ذره صفت"، "می" و "وصل یار" از جمله قطعاتی هستند که در این کنسرت اجرا می شود.

گروه موسیقی "وصل یار" فعالیت خود را از سال 82 آغاز کرده و با نوآوری در زمینه موسیقی تلفیقی و درآمیختن این هنر با سینما و تئاتر،عشق و جنبه روحانیت انسان را سرلوحه کار خویش قرار داده است و در این اجرا با تلفیقی از موسیقی سنتی و کلاسیک روی صحنه می رود.

قطعات یاد شده را "حامد ابراهیمی" (ویولن و کمانچه)، "حسین قاسم زاده" (سنتور و نی)، "ابراهیم یساول زاده" (قانون)، "ابراهیم اثباتی" (دیوان و تنبور)، "امجد ابراهیمی" و "میثم امینی" (سازهای کوبه ای)، "حمید یوسفی" (ویولن)، "پویا فراگردی" (ویولن)، "داریوش حجازی" (ویولن آلتو)، "رحیم صالح پور" (ویولن سل) و "اسماعیل مظفری" (هورن) در دو بخش کلاسیک و زهی خواهند نواخت.

همچنین "ریچارد عیسی پور"، "رزماری عیسی پور"، "مریم شریف زاده"، "سیامک صدری" و "نسیم ادبی" همخوانان این گروه هستند؛ این در حالی است که مریم شریف زاده تنظیم قطعات بخش زهی را نیز بر عهده داشته است.

کنسرت گروه موسیقی "وصل یار" به سرپرستی ابراهیم اثباتی 19 تا 25 اردیبهشت از ساعت 20:30 در سالن اصلی برج آزادی روی صحنه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار