مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت فرهنگیان آذربایجان شرقی

نقش آموزش و پرورش در شناسایی و پرورش استعدادها

تبریز (پانا)-  داور رشته صوت و لحن در حاشیه مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت فرهنگیان آذربایجان شرقی گفت: آموزش و پرورش ظرفیت و پتانسیل های خوبی دارد و می تواند با برگزاری کلاس های آموزشی خارج از کلاس های درسی به دانش آموزان در کشف  استعدادهایشان بیشتر کمک کند.

کد مطلب: ۸۱۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش آموزش و پرورش در شناسایی و پرورش استعدادها

ام البنین طالبی داور رشته صوت و لحن در حاشیه مرحله استانی سومین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت فرهنگیان آذربایجان شرقی در اردوگاه الغدیر تبریز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: کسی که در مسیر قرآن گام برمی دارد فردی موثر در جامعه است و خداوند به او توفیق می دهد تا از گناهان دوری کند.

وی افزود: اولیا باید بدانند که هر چه در این راه پیش روند و و فرزندانشان را در این راه ترغیب کنند به همان میزان آن ها را در برابر وسوسه های شیطان مصون می کنند.

طالبی گفت: آموزش و پرورش ظرفیت و پتانسیل های خوبی دارد و می تواند با برگزاری کلاس های آموزشی به دانش آموزان در کشف استعدادهایشان بیشتر کمک کند برای این که تجربه ثابت کرده دانش آموزی که در کلاس های آموزشی قرآنی خارج از مدرسه شرکت کرده در مسابقات با آمادگی بیشتری حاضر شده است.

لزوم توجه به آموزش احکام در نوجوانان

حمیده آسیابان نژاد شرکت کننده در رشته احکام نیز به خبرنگار پانا می گوید: 3 دوره است که در مسابقات شرکت می کنمو مقام پنجم کشوری را کسب کرده ام.

وی اضافه می کند: از اولیا می خواهم تا احکام را به صورت عملی به فرندانشان بیاموزند تا در بزرگسالی به مشکل برنخورند.

این شرکت کننده بیان کرد: حتما خانواده ها در خانه رساله مصور داشته باشند تا فرزندانشان مسایل شرعی خود را مطالعه کنند.

لازم به ذکر است، 250 نفر از فرهنگیان استان در رشته های قرائت قرآن، حفظ قرآن، نهج البلاغه و روش تدریس احکام درقالب مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت فرهنگیان آذربایجان شرقی در 30 فروردین ماه در محل اردوگاه الغدیر تبریز با هم به رقابت پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار