«احساسات من» برای مدیریت احساسات کودکان منتشر شد

تهران (پانا) - مجموعه داستانی «احساسات من» که به همت انتشارات فنی ایران منتشر شده است، به آموزش شیوه های کنترل رفتار و هیجانات به کودکان می پردازد.

کد مطلب: ۸۱۵۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
«احساسات من» برای مدیریت احساسات کودکان منتشر شد

این مجموعه فرصتی را فراهم کرده است تا والدین به بحث و گفتگو با فرزندانشان درباره ی احساسات و رفتار کودکان در تعامل با خود و دیگران بپردازند.

براساس این گزارش «ترس نداره»، «از همه چیز بدم می آید»،«اما از این همه قانون» عنوان سه جلد از این مجموعه است. پیشتر نخستین جلد این مجموعه تحت عنوان «تقصیر آستیم بود» نیر با موضوع پذیرش اشتباهات منتشر شده بود.

مجموعه ی داستانی «احساسات من» پس از نقل قصه ای که همراه با تصویر است ؛ کودک و والدین را درگیر حل تمرین هایی می کند و در نهایت به بزرگترها راهکاری برای حل و فصل معضلات رفتاری کودکشان میدهند. با حل این تمرین ها و تکرار راهکارها خود کودکان می آموزند چطور با هیجانات و واکنش های اشتباهشان روبرو شود.

گفتنی است هرکتاب داستانی مستقل دارد. این مجموعه را سو گریوز تالیف و مریم رضازاده ترجمه کرده است. تصویرگری این کتاب برعهده دسیدریا گوئیچاردینی بوده است. این کتابها در 32 صفحه و با قیمت 5 هزار تومان منتشر شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار