تربیت اسلامی نسل جوان، جامعه را به سوی پیشرفت سوق میدهد

همدان(پانا)- امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اهمیت تربیت در برنامه های نظام آموزشی، گفت: هرچقدر به بحث تربیت و پرورش اسلامی نسل جدید اهتمام داشته باشیم، مسیر رشد و شکوفایی جامعه هموار می شود.

کد مطلب: ۸۱۵۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تربیت اسلامی نسل جوان، جامعه را به سوی پیشرفت سوق میدهد

در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با امام جمعه تویسرکان که روسای آموزش و پرورش تویسرکان و قلقل رود نیز حضور داشتند، حجت الاسلام موحدی، امام جمعه تویسرکان با ابراز خرسندی از سپردن سکان هدایت دستگاه تعلیم و تربیت استان به نیروی پرتوان بومی، اظهار کرد: شناخت کافی مدیرکل نسبت به مسائل آموزش و پرورش استان باعث می شود که حرکت های رو به جلو و امیدبخشی در این حوزه شکل بگیرد.

وی با تأکید بر اهمیت تربیت در برنامه های نظام آموزشی، گفت: هرچقدر به بحث تربیت و پرورش نسل جدید اهتمام داشته باشیم، مسیر رشد و شکوفایی جامعه هموار می شود.

پورداود، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با بیان این که رویکرد ما ارتقای کمی و کیفی دستگاه تعلیم تربیت است، تصریح کرد: در این راستا از تمام ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

وی کرامت معلمان را سرلوحه برنامه ها ذکر کرد و افزود: اگر توجه کافی به بحث نبروی انسانی داشته باشیم، بسیاری از مسائل و مشکلات رفع می شود.

پورداود با اشاره به بحث آسیب های اجتماعی، گفت: اقدامات مهمی در خصوص مرتفع شدن این آسیب ها در بستر آموزش و پرورش صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار