معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر:

حوزه های علمیه و آموزش و پرورش نقش مهمی در تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان دارند

بوشهر ( پانا ) معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت:دو مجموعه حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در کنار هم برای آموزش و پرورش تلاش می کنند و نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند.

کد مطلب: ۸۱۴۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حوزه های علمیه و آموزش و پرورش نقش مهمی در تعلیم و تربیت دینی دانش آموزان دارند

سیروس فتحی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در گفتگو با پانا بوشهر بیان داشت : یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحول عظیم در نظام آموزشی و تعلیم وتربیت است و مهم ترین آن توجه به آموزه های دینی و معنوی وتربیتی است .

و این مهم با همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه تحقق می یابد .

فتحی گفت : همکاری های حوزه ی علمیه و آموزش و پرورش باید گسترش یابد و مبلغین و مبلغات مذهبی باید دانش آموزان را به شرکت در نماز جماعت تشویق کنند.

وی اظهار داشت: دو مجموعه حوزه های علمیه و آموزش و پرورش در کنار هم برای آموزش و پرورش تلاش می کنند و نقش مهمی در تربیت دینی دانش آموزان بر عهده دارند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید نمود : در سازماندهی مشاورین مذهبی در مدارس از نظرات معاونین پرورشی شهرستان ها و مناطق نیز استفاده شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر در پایان از برگزاری همایش تجلیل از مبلغین و مبلغات مذهبی در آینده نزدیک توسط کمیته همکاری های حوزه ی علمیه و آموزش و پرورش خبر داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار