انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با دانشگاه دیپونگورو اندونزی

کاشان (پانا) - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین این دانشگاه با دانشگاه دیپونگور(DIPONEGORO) کشور اندونزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۴۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان با دانشگاه دیپونگورو  اندونزی

مجید منعم زاده اظهار داشت: در حاشیه برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی نظام رتبه‌بندی گرین‌متریک در کشور اندونزی تفاهم نامه همکاری بین این دو دانشگاه به امضاء رسید .

وی مشارکت در پروژه ها و پژوهش های علمی، مبادله و بازدید استادان، کارکنان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پسا دکتری و برگزاری سمینارها، کارگاه ها و دوره های مشترک پژوهشی بین این دو دانشگاه را از موضوعات این تفاهم نامه عنوان کرد و افزود: با انعقاد این تفاهم نامه، گسترش همکاری های مشترک آموزشی، تحقیقاتی و فناوری و همچنین مشارکت فعال استادان و محققان در زمینه های علمی و پژوهشی و تبادلات علمی بین این دو دانشگاه فراهم می شود .

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه توسعه فعالیت های دانشگاهی و بین المللی دانشگاه را شاهد باشیم .

چهارمین همایش بین‌المللی نظام رتبه‌بندی گرین‌متریک هشتم تا دهم آوریل در کشور اندونزی با حضور دانشگاه های برتر در این نظام رتبه بندی برگزار شد .

بر اساس رتبه‌بندی جهانی دانشگاهی "گرین‌متریک"، دانشگاه‌ کاشان در فهرست سبزترین‌های جهان قرار گرفت و رتبه دوم کشوری و 109 جهانی را کسب کرد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار