امام جمعه زیرکوه:

هجمه به سپاه به خاطر کارنامه درخشان این نهاد انقلابی است

زیرکوه (پانا) _امام جمعه زیرکوه گفت:سالروز تاسیس سپاه بهانه بسیار خوبی است تا کارنامه درخشان این نهاد انقلابی را مرور کنیم و اگر می بینید امروز سپاه را مورد هجمه های مختلف قرار می دهند بخاطر همین کارنامه درخشان این نهاد است.

کد مطلب: ۸۱۴۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
هجمه به سپاه به خاطر کارنامه درخشان این نهاد انقلابی است

حجت الاسلام غلامرضا مرتضائی نیا ظهر امروز در در خطبه های نماز جمعه شهر حاجی آباد ،ضمن توصیه به تقوای الهی،اظهارداشت: در روز قیامت عمر انسان مثل نوار قلب از جلوی چشمانش رد می شود و او بر ساعتهایی که در زندگی استفاده خوبی نکرده حسرت و افسوس می خورد.

امام جمعه زیرکوه با تبریک ماه شعبان،خاطرنشان کرد:هر کس می خواهد عظمت ماه رمضان را درک کند باید از دو کلاس رجب و شعبان استفاده کند و بهره ببرد.

وی با اشاره به مناسبت های پیش رو،رولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت و بیان داشت:روز پاسدار با الگوقرار دادن ایثار و رشادت های امام حسین به این نام ملقب شده است‌.

خطیب جمعه زیرکوه ادامه داد: پاسداران کسانی هستند که در حساسترین لحظه های تاریخ از میان خلق برمی خیزند و چون دژی مستحکم مردانه و شجاعانه در جهت رسیدن به حق و حقیقت و حفظ آن گام بر می دارند.

حجت الاسلام مرتضائی نیا اذعان داشت:روز پاسدار روز بزرگداشت جان نثاری و ایثار در راه ارزشهای دین است و پاسداران انقلاب اسلامی در حقیقت پاسداران ارزشهای انقلاب و مبانی و اصول آن هستند و ادامه دهنده راه امام حسین علیه السلام هستتد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و بیان داشت: سپاه مولود انقلاب و تربیت شده انقلاب است و کارنامه سپاه یک کارنامه بسیار درخشانی است به همین خاطر سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان شده است.

امام جمعه زیرکوه با تبریک روز جانباز برای همه جانبازان آرزوی سلامتی کرد و گفت:روز جانباز بهانه ایست برای اینکه همه از رشادت های جانباز کربلا درس رشادت بیاموزیم و مقام و جایگاه و زحمات جانبازان را قدر بدانیم.

خطیب جمعه زیرکوه با اشاره به شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس،اذعان داشت:در چنین روزی دنیا شاهد شکست مفتضحانه شیطان بزرگ با نهضت خونین انقلاب اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد:دانه های شن چشم شیطان را در صحرای طبس کور کرد و امروز هم داغ سنگینی آمریکائی ها می بینند و در یمن و سوریه و بحرین شکست می خورند و امیدواریم شاهد این روز باشیم تا از این داغهای بزرگ بمیرد و منزوی شود.

امام جمعه زیرکوه در پایان گفت:دشمن چه آمریکا باشد چه بزرگتر از آمریکا ، بداند در مقابل این نظام الهی و ارزشمند هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار