مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان زنجان:

آموزش و پرورش محور توسعه پایدار می باشد و این نه یک شعار بلکه یک حقیقت مسلم است

مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان زنجان گفت:آموزش و پرورش محور توسعه پایدارمی باشد و این نه یک شعار بلکه یک حقیقت مسلم است.

کد مطلب: ۸۱۴۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش محور توسعه پایدار می باشد و این نه یک شعار بلکه یک حقیقت مسلم است

زنجان(پانا)-مراسم تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور میهمانان وزارتی ،استانی و شهرستانی و فرهنگیان در کانون سهروردی زنجان برگزار شد.

مریم رشتچی مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان زنجان پس از دریافت ابلاغ خود از مجید قدمی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشورو ضمن خوش آمد گویی به میهمانان گفت:از حسن اعتماد سید محمد بطحایی وزیر محترم آموزش و پرورش کشور،نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه و استاندار زنجان در انتخاب بنده به عنوان مدیر کل دستگاه فرهنگی استان نهایت قدردانی را به عمل می آورم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تشکر ویژه از مادر شهید شهریاری در این مراسم ابراز داشت:مدیون شهدای 8 سال جنگ تحمیلی برای داشتن امنیت در کشور هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت:آموزش و پرورش محور توسعه پایدار می باشد و این نه یک شعار بلکه یک حقیقت مسلم است .

این مقام مسئول ادامه داد:نگاه همه به آموزش و پرورش باید حمایتی باشد و بدون آموزش و پرورش هیچ یک از ارکان جامعه پیشرفت نخواهد کرد.

وی تصریح نمود:موفقیت همه ی دستگاه ها و و نهادهای دولتی در گرو موفقیت آموزش و پرورش است.

مریم رشتچی با اشاره به اینکه بدون حمایت دستگاه تعلیم و تربیت، استان پیشرفت نخواهد کرد ادامه داد:آموزش و پرورش را برای داشتن فردایی بهتر یاری کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان اضافه نمود:در ادامه مسیر بر اساس سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش حرکت خواهیم کرد و تلاش می کنیم روبه جلو قدم برداریم.

رشتچی ارتقای کیفی برنامه های فوق برنامه،ارتقا نقش زنان ،اخلاق مداری و توسعه ی مشارکت های مردمی را از جمله برنامه های خود عنوان کرد و گفت:نیروی انسانی اساسی ترین نقش را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش دارد.

وی تصریح نمود:تلاش خواهیم کرد بهترین استفاده را از نیروی انسانی به عمل آوریم و ایمان قلبی داریم بدون معلمان هزینه های کشور هدر می رود.

مدیر کل دستگاه تعلیم و تربیت استان تاکید نمود:جایگاه و معیشت معلمان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت:اعتقاد داریم برای داشتن فردایی بهتر باید دانش آموزانی اخلاق مدار تربیت و تحویل جامعه دهیم.

رشتچی در پایان ابراز داشت:پذیرش مسئولیت در آموزش و پرورش یک توفیق الهی است و بدون همراهی اندیشمندان و خرد ورزان استان راه به جایی نداریم ودست یاری به سوی آن ها دراز می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار