«چهل سالگی» لیلا حاتمی به زبان اسپانیایی در هیسپان

تهران (پانا) - فیلم های سینمایی ایرانی مخاطبان فراوانی در بین اسپانیایی زبان ها پیدا کرده اند و شبکه هیسپان تی وی مطابق شنبه های سینمایی هر هفته خود، این بار فیلم سینمایی «چهل سالگی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان و بازی لیلا حاتمی را آماده پخش دارد.

کد مطلب: ۸۱۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
«چهل سالگی» لیلا حاتمی به زبان اسپانیایی در هیسپان

به گزارش روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، فیلم سینمایی«چهل سالگی» داستان نگار با بازی لیلا حاتمی و هم‌دانشگاهی‌اش کیان است که توسط مأموران نیروی انتظامی دستگیر می شوند و اتفاقاتی پیش می آید که میان آنان جدایی می افتد. فرهاد، قاضی پرونده آن دو، دلباخته نگار شده و پس از رسیدگی به موضوع٬ با او ازدواج می‌کند. نگار که در کنار همسر و فرزندش زندگی خوبی را می‌گذراند؛ پس از گذشت سال‌ها، به عنوان مسئول اجرایی کنسرت کیان انتخاب شده و با عشق دوران جوانی‌اش روبه‌رو می‌شود. در این میان فرهاد، نسبت به همسرش دچار سوءظن شده و ....
عزت الله انتظامی، لیلا حاتمی، محمدرضا فروتن، فرزان اطهری، سهیلا گلستانی و پریا مردانی ها در این فیلم سینمایی ایفای نقش دارند.
فیلم سینمایی «چهل سالگی» محصول سال 1388 شنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 23:30 به وقت تهران آماده پخش برای مخاطبان هیسپان تی وی است و در ساعت 13:30 فردای آن روز باز پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار