لیگ قهرمانان آسیا/ادامه ناکامی ها برای ساغلام

الغرافه با سه گل تشریفاتی تراکتورسازی را شکست داد

تبریز(پانا)- تیم تراکتورسازی تبریز در هفته ششم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در خانه  میزبان الغرافه قطر بود.

کد مطلب: ۸۱۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
الغرافه با سه گل تشریفاتی تراکتورسازی را شکست داد

دو تیم تراکتورسازی ایران و الغرافه قطر در شرایطی برابر هم صف آرایی کرده بودند که با توجه به شکست‌‌‌ های این دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا به خوبی می دانستند که حذف شده اند و ادامه بازی ها برایشان تشریفاتی بود.

شاگردان ساغلام پس از این که دست به اعتصاب زده بودند از انگیزه بالایی برخوردار بودند تا در مقابل هوادارانش با برد از این دوره رقابت ها خداحافظی کنند.

در مقابل تیم الغرافه قطر نیز از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده بود و با ستاره های خوبی چون مهدی طارمی و ایسنایدر نتوانسته بود به مرحله یک هشتم صعود کنند.

نیمه اول :

در نیمه اول بازی تیم تراکتور سازی که به امید برد به میدان آمده بودند عملکرد بهتری نسبت به تیم حریف داشتند و با غیاب ستاره الغرافه ، ایسنایدر از موقعیت های خوبی برخوردار بودند و چند موقعیت خطرناک هم ایجاد کردند که با عکس العمل دروازه بان الغرافه همراه بود.

شاگردان ساغلام به همین روند در ادامه بازی فشار زیادی به تیم حریف تحمیل کردند و با هوشیاری بازیکنان تراکتور یک پنالتی به نفع قرمز پوشان تبریزی رقم خورد و ایران پوریان با دقت زیاد نسبت به پنالتی های قبل این توپ را وارد دروازه حریف کرد.

در مقابل تیم الغرافه نیز موقعیت هایی داشت که با عکس العمل گروسیان همراه بود و مهاجمان حریف از زدن گل به گروسیان ناکام ماندند.

ولی در نهایت این نیمه با برتری یک بر صفر به نفع تراکتورسازی به اتمام رسید .

نیمه دوم :

این نیمه در شرایط تعادل پیش می رفت و هر دو تیم موقعیت هایی بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند ولی در ادامه تراکتور سازی طبق روال همیشگی خود در خط دفاع دچار ضعف شد و مهاجمان سود جو الغرافه با زیرکی به گل تساوی مقابل تراکتور سازی دست یافتند و با شوتی محکم دروازه تراکتور سازی را باز کردند.

در ادامه تیم الغرافه بار دیگر توانست موقعیت های زیادی روی دروازه گروسیان ایجاد کرد و در نهایت بازی باخته را با ضربه ای به گل تبدیل کرد.

در ادامه بازی تراکتور سازی که می خواست بازی را به تساوی برساند و شرمنده هوادارنش نشود از ضد حمله های تیم الغرافه غافل شد و در نهایت مهدی طارمی با شوتی بیرون از محوطه جریمه توپ را وارد دروازه حریف کرد و در نهایت بازی با برتری 3 بر یک به نفع الغرافه به پایان رسید.

فهرست بازیکنان تراکتورسازی برای تقابل با الغرافه به شرح زیر است:

فرزین گروسیان، محمدرضا مهدی‌زاده، عارف آغاسی، محمد ایران‌پوریان، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، علی طاهران، فاخر تهامی، محمدرضا آزادی، امیرارسلان مطهری و فرزاد حاتمی.

بولنت هم تیمش را با ترکیب زیر در زمین قرار داده است :

قاسم برهان، یوسف مفتاح، دیگو آمادو، محمد منکز، سعید عیسی، موید حسن، عبدالعزیز حاتم، عثمان، خالد الزریقی، معاز سالمی، مهدی طارمی

گزارش: امیررضا سعادتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار