اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار جهت تامین کتاب درسی مناطق کم برخوردار خراسان شمالی

بجنورد (پانا) - معاون پژوهش ، برنامه ریزی ومنابع انسانی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: 2میلیارد ریال اعتبار برای طرح کمک جهت تامین کتاب درسی دانش آموزان مناطق کم‌برخورداردر سال تحصیلی 98-97 اختصاص یافت.

لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 2 میلیارد ریال اعتبار جهت تامین کتاب درسی مناطق کم برخوردار خراسان شمالی

قنبرعلی خوش آینه گفت: در راستای توسعه عدالت آموزشی توام با بکار گیری فن آوری اطلاعات در مناطق کم برخوردار برای تامین بخشی از کتاب درسی اعتباری تخصیص یافته است .

وی ادامه داد: در دولت تدبیر امید با شعار عدالت محوری به منظور ایجاد انگیزه و کمک به دانش آموزان مناطق کم برخوردار و کمتر توسعه یافته این طرح در این مناطق اجرایی می شود.

خوش آینه افزود: ما با استفاده از بررسی اطلاعات و آمار مستند شده در سامانه فروش و توزیع کتابهای درسی (irtextbook.ir)به نحوی برنامه ریزی کرده‌ایم تا مدارس مشمول از این طرح برخوردار شوند .

وی افزود: مدیران شهرستانها و مناطق با جدیت و همت در اجرای این طرح تلاش کنند تا بتوانیم برای سال‌های آتی افزایش اعتبار داشته باشیم .

رییس اداره فناوری اطلاعات آموزش و پرورش خراسان شمالی هم در این باره گفت: مدیران محترم مدارس می توانند ضمن تهیه لیستی از دانش آموزان کم برخوردار جهت تهیه کتاب نیم‌بها به سامانه نام نویسی دانش آموزان (سناد) مراجعه و بر مبنای لیست مذکور که به تایید کمیته برنامه ریزی رسیده است، ثبت سفارشکنند.

وی افزود: کلیه بخشنامه‌ها و فرایند ثبت به صورت مصور در سامانه ثبت سفارش کتاب به آدرس irtextbook.ir قرار گرفته است .

اولیای دانش‌آموزان هم می‌توانند به صورت مستقلبا مراجعه به سایت مذکور از طریق کد ملی دانش آموز و سریال شناسنامه ثبت سفارش کنند..

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار