حضور پر شور دانش آموزان اسلامشهری درهشتمین جشنواره جابربن حیان

اسلامشهر (پانا)-دانش آموزان واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر در هشتمین جشنواره جابر بن حیان دستاوردهای برجسته علمی خود را ارا ئه دادند.

کد مطلب: ۸۱۴۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور پر شور دانش آموزان اسلامشهری درهشتمین جشنواره جابربن حیان

این برنامه که با همکاری گروه های آموزشی و کارشناسی آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهربرگزار شد،در قالب هشتمین جشنواره جابر بن حیان 300 طرح از دانش آموزان دختر و پسر واز پایه های اول تا ششم در مدرسه شاهد فاطمه زهرا (س) به نمایش گذاشته شد .

در این مراسم آقا خشی ،معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر، اظهار داشت : تلفیق انجام کار عملی و آموزشی همراه با تحقیق و پژوهش در این جشنواره برای دانش آموزان بسیار جذاب و لذت بخش است و در یادگیری و تحصیل آنان تاثیر زیادی دارد به همین دلیل هر ساله شاهد استقبال گسترده دانش اموزان برای شرکت در طرح جابربن حیان هستیم .

ملکی ، راهبر طرح جابر بن حیان نیز هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادها و توانایی های علمی و عملی دانش آموزان و همچنین فراهم نمودن زمینه بروز خلاقیت و نوآوری همراه با ایجاد ارتباط نزدیک بین اولیاء و مدرسه جهت ارتقای سطح آموزش دانش آموزان عنوان نمود .

شایان ذکر است ،در این مراسم که علیزاده از دبیرخانه طرح کشوری جابر بن حیان نیز حضور داشت ،آثار دانش آموزان در زمینه های گوناگون علمی که در قالب نمایشگاه به نمایش در آمده بود، توسط داوران ارزیابی گردید تا آثار برتر به مرحله استانی راه پیدا کند.

/خبرنگار:ریحانه فتحی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار