معاون پرورشی آموزش و پرورش: شعاع اثربخشی برنامه‌ها در کف مدارس دوچندان خواهد شد

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اتحادیه انجمن های دانش آموزی را یک شبکه بزرگ دانش آموزی در جهت اجرای برنامه ها در مدارس دانست.

کد مطلب: ۸۱۳۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش: شعاع اثربخشی برنامه‌ها در کف مدارس دوچندان خواهد شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در هشتمین نشست راه روشن و در جمع مسئولین اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به نقش اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در اثرگذاری و تاثیر بخشی در دانش آموزان گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به عنوان بزرگترین شبکه دانش آموزی از لحاظ اثر بخشی و یکی از مهمترین شبکه دانش آموزی در نظام تعلیم و تربیت است که نقش مهمی را در این بیتن ایفا می کند.

کاظمی خاطرنشان کرد: این تشکیلات بک تشکیلات دانش آموز نهاد است و این بسیار حائز اهمیت است یعنی اغلب فعالیت ها و برنامه ریزی ها توسط دانش آموزان انجام می شود.

وی گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تنها نهادی است که مستقیما زیر نظر مقام معظم رهبری اداره می شود و این موهبتی است که نصیب اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شده است و چشم امید مقام معظم رهبری به این تشکل بیش از سایز تشکل ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان انجمن های اسلامی با نشاط، شجاع، ولایتمدار ،تکلیف پذیر هستند و با اخلاص برنامه ها و فعالیت های خود را دنبال می کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بسیار مهم است و دامنه اثر بخشی اتحادیه نیاز به توسعه کمی دارد حتی به نظر می رسد اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان می تواند در دوره ابتدایی و پایه ششم و هفتم ورود پیدا کند و در این راستا اثر بخش و تاثیر گذار باشد‌.

وی با اشاره به دو نقش مهم در فعالیت های تربیتی گفت: خودسازی و دگر سازی دو ماموریت مهمی است که باید مدنظر همه قرار گیرد زیرا تا برنامه ای برای خود نداشته باشیم نمی توانیم دیگران را در مسیر تعلیم و تربیت قرار دهیم.

معاون پرورشی فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: روحیه بسیار خوب ، با نشاط و انقلابی دانش آموزان انجمن های اسلامی باید به سایر تشکل ها و دانش آموزان انتتقال یابد و اتحادیه باید با مدرسه محوری و اجرای برنامه ها و فعالیت های خود در مدرسه این ارزش ها را در مدارس احیا کنند اگر برنامه ها را در کف مدارس انجام دهند شعاع اثرگذاری بیشتری خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار