مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان در گفت و گو با پانا:

نهمین دوره انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی در استان هرمزگان برگزار شد

بندرعباس (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی هرمزگان در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی و تربیتی غدیر بندرعباس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۳۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نهمین دوره انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی در استان هرمزگان برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین محمد اعتمادی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس و شوراهای دانش آموزی استان هرمزگان با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان و معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان و نماینده دبیرخانه مجلس دانش آموزی در بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: مجلس دانش آموزی هر دو سال یک بار در بین دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه اول و دوم به ترتیب در مرحله آموزشگاه، شهرستان و منطقه برگزار می شود و سپس نفرات منتخب به مرحله استانی راه پیدا می کنند و دانش آموزان راه یافته به این مرحله در یک رقابت سالم نسبت به معرفی خود و بیان اهداف و دیدگاه ها و اولویت های کاری خود در خصوص پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی می پردازند.

مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان عنوان کرد: در مرحله استانی رای گیری انجام می شود بعد از شمارش آرا دو نفر دانش آموز دختر و دو نفر دانش آموز پسر به عنوان نمایندگان استان به مجلس دانش آموزی کشور راه پیدا می کنند.

نمایندگان مجلس دانش آموزی پل ارتباطی میان دانش آموزان و مسئولین هستند

اعتمادی بیان کرد: مجلس دانش آموزی یک نهاد صنفی مشورتی است و مهمترین رکن برای سازماندهی اجتماعی دانش آموزان است که به علاوه نمایندگی مجلس دانش آموزی به عنوان مشاور مدیرکل و پل ارتباطی میان دانش آموزان و مسئولین می باشند.

وی در ادامه گفت: پس از اعلام برنامه های کاندیداهای مجلس دانش آموزی، هیئت رئیسه برگزار کننده انتخابات در جایگاه خود مستقر و 18 دانش آموز دختر و 14 دانش آموز پسر از شهرستان هاومناطق استان با انداختن رای خود در صندوق، فرایند اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی را برگزار کردند.

مدیر سازمان دانش آموزی هرمزگان خاطر نشان کرد: بدین ترتیب امیرحسین اسلامی و آریان نجارزاده از بین پسران و آیدا آرامی و فاطمه قنبری از بین دختران به عنوان نمایندگان استان هرمزگان از بین شرکت کنندگان مرحله استانی برای حضور در مجلس دانش آموزی انتخاب شدند که تعداد نمایندگان مجمع دانش آموزی استان اعم از دختر و پسر 14 نفر و تعداد نمایندگان مجلس دانش آموزی استان اعم از دختر و پسر4 نفرمی باشند.

اعتمادی خاطر نشان کرد: اعضای مجمع دانش آموزی استان در بخش پسران عبارتند از؛ امیرحسین اسلامی، آریان نجارزاده، یاسین پرموته، پارسا بلوکی، محمد سرانجام، امیررضا پاسلار، محمدمهدی نکویی و (سجاد لطف الاهی به عنوان عضو علی البدل) و اعضا مجمع دانش آموزی استان در بخش دختران؛ آیدا ارامی، فاطمه قنبری، مریم آیین پرست، زهرا یارمحمدی، مبینا گرشاسبی، زیبا جلیلیان، فهیمه یزدان پناه و (مریم بحری به عنوان عضو علی البدل) انتخاب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار