طرح پاکداشت طبیعت به مناسبت هفته جوان و روز زمین پاک در جاده چالوس کرج برگزار می گردد

کرج (پانا) - معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، از برگزاری طرح پاکداشت طبیعت امسال در مورخ 21 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته جوان و روز زمین پاک در جاده چالوس کرج خبر داد و گفت: تمام دستگاهها می بایست به وظایف ذاتی خود در برابر جوانان عمل کنند.

کد مطلب: ۸۱۳۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح پاکداشت طبیعت به مناسبت هفته جوان و روز زمین پاک در جاده چالوس کرج برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، قدرت الله شمیرانی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در سال 97 ضمن تشریح برنامه های هفته جوان اظهار کرد: امسال نیز همچون سالهای گذشته جشنواره حضرت علی اکبر (ع) و تجلیل از جوانان برتر با مشارکت سایر نهادها و ادارات در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال مهمترین موضوع در جشنواره تجلیل از جوانان استان البرز، بحث کارآفرینی است و با توجه به شعار سال سعی می کنیم این مهم را در جشنواره پررنگ تر جلوه دهیم.

شمیرانی تاکید کرد: انتظار داریم تمام دستگاهها به وظایف ذاتی خود در برابر جوانان عمل کنند، چرا که توسعه و تقویت این حوزه نیاز به همکاری و تعامل سایر دستگاههای استان دارد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های دیگر هفته جوان گفت: برنامه ریزی برای دیدار جوانان با مفاخر استان، نشست های تخصصی جوانان، گلریزان برای آزادی زندانیان 14 الی 29 سال و اجرای طرح پیاده راه جوانان از دیگر برنامه های این اداره کل در هفته جوان خواهد بود.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در توضیح پیاده راه جوانان عنوان کرد: این طرح، ابتکار و برنامه جدیدی از سوی وزارت ورزش و جوانان است که طی آن فضای مناسب جهت ارائه و عرضه تولیدات و خدمات جوانان فراهم شده و به نوعی کار و آموزش عملی برای اشتغال است.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره نشاط و امید، اتوبوس مشاره رایگان، برگزاری کرسی های آزاد اندیش در دانشگاه ها، نامگذاری افتتاح پروژه ها و برنامه دستگاهها به مناسبت هفته جوان و ارائه تسهیلات و خدمات توسط دستگاهها به جوانان نیز از دیگر برنامه های این هفته است.

شمیرانی در پایان تصریح کرد: طرح پاکداشت طبیعت امسال در مورخ 21 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته جوان و روز زمین پاک در جاده چالوس کرج برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار