مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد فردا ارومیه در گفت و گو با پانا عنوان کرد:

بیمار محوری، هوشمندی،تهیه پرونده درمانی و رفتاری جوامع هدف و بومی گزینی از شاخصه های بیمارستان میلاد است

ارومیه (پانا) - مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد فردا ارومیه گفت: مجموعه بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد ارومیه از همه تکنولوژی های روز دنیا جهت هوشمندسازی و همچنین از ظرفیت های بومی استان در راستای ایجاد مرکزی بیمار محور بهره مند بوده و این روند را ادامه نیز خواهد داد.

کد مطلب: ۸۱۳۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد
بیمار محوری، هوشمندی،تهیه پرونده درمانی و رفتاری جوامع هدف و بومی گزینی از شاخصه های بیمارستان میلاد است

کامران جمشیدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد فردا ارومیه در گفت و گو با خبرگزاری پانا به وضعیت درمانی استان اشاره کرد و گفت: استان آذربایجان غربی از لحاظ تخت های بیمارستانی جزو استان های رده پایین کشور محصوب می شود و پس از انقلاب هیچ بیمارستان خصوصی در این استان ساخته نشده است ؛ این درحالی است که آذربایجان غربی از ظرفیت بالایی در زمینه سرمایه و نیروی انسانی برخوردار است.

جمشیدی با اشاره به نحوه شکل گیری و ساخت این بیمارستان گفت: 120 پزشک سهام دارارن بیمارستان میلاد هستند، عملیات ساخت این بیمارستان از محل جذب و تمرکز سرمایه های جامعه پزشکی و قالب سهامی خاص از سال آغاز شده طی یک سال آینده به تدریج به هدف 300 تختخواب خواهیم رسید؛ به گفته جمشیدی فعالیت 100 تختخواب و بخش هایی از این بیمارستان تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: بیمارستان میلاد از لحاظ سخت افزاری از بهترین بیمارستان های کشور محسوب می شود، همه بخش های پر تنش و پر کار مورد نیاز استان و استان های همجوار و همچنین کشورهای همسایه دراین بیمارستان ایجاد می شود.

مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد فردا، این بیمارستان را بیمارستانی تمام هوشمند خواند و توضیح داد: ارتباط آنلاین بیمار و پزشک از اتاق بیمار با گروه های پزشکی ایران و جهان، پرونده الکترونیکی سوابق بیماری و رفتاری جوامع هدف، بیمار محوری یا بیمار در کانون بیمارستان و ایجاد درمانگاه های بیماری محور از جمله شاخصه های هوشمندی در بعد درمانی بیمارستان میلاد می باشند.

جمشیدی ادامه داد: مجموعه بیمارستان میلاد با تهیه دیتابیس های آماری در صدد ارائه آمار به مراجع مربوطه و دخالت هوشمندانه در سلامت جامعه است وجهت تحقق این امر جوامع آماری مختلفی را هدف گزاری نموده است.

وی در خصوص گفت: با توجه با تفاهمی که با مجموعه آموزش و پرورش صورت گرفته است، مجموعه فرهنگیان استان طی یک برنامه ریزی خاص می توانند از امکانات بیمارستان میلاد استفاده نمایند، همچنین طی اجرای این تفاهم، سوابق درمانی و رفتاری آنان نیز جهت ارائه به مجموه آموزش و پرورش مورد مطالعه قرار می گیرد.

جمشیدی به بکارگیری نیروهای بومی در بیمارستان نیز اشاره کرد و گفت: 100 درصد پزشکان، کادر و پرسنل بیمارستان میلاد را نیروهای بومی تشکیل می دهند، در این راه علاوه بر بومی گزینی به استفاده از نیروهای جوان نیز اهتمام داریم.

مدیرعامل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد فردا در پایان گفت: با بکارگیری نخبه های فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی و استفاده از تجارب و مشاوره های آنان در بخش فرهنگی بیمارستان، در صدد اصلاح الگوهای درمانی و رفتاری جامعه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار