انتخابات مجلس دانش آموزی نشانه ای از حضور دانش آموزان در امرتعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران انتخابات مجلس دانش آموزی را نشانه ای از حضور دانش آموزان در امر تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۸۱۳۵۱۲
لینک کوتاه کپی شد
انتخابات مجلس دانش آموزی نشانه ای از حضور دانش آموزان در امرتعلیم و تربیت است

بیستمین انتخابات شوراهای دانش آموزی و نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی شهر تهران باحضور باقری مدیرکل, کریمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران, عبادانی نماینده مجلس دانش آموزی سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران و دانش آموزان دختر منتخب در محل کانون مفتح برگزار شد.
عباسعلی باقری نقش دانش آموزان را در مدرسه بی بدیل دانست و با اشاره به اینکه نقش دانش آموزان در پیشرفت برنامه های مدرسه بسیار با اهمیت است، اظهار داشت: باید نقش دانش آموزان را در سیاستگذاری های مدرسه پررنگ تر کنیم.
وی خواستار مشارکت دانش‌ آموزان در اجرای فعالیت های مدرسه شد و افزود: باید فضا به گونه ای باشد که توسعه مشارکت‌ها در امور مدرسه برای دانش آموزان فراهم باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش تهران اجرای این برنامه را نشانه ای از حضور پر رنگ دانش آموزان در تعلیم و تربیت دانست و گفت: معلمان باید به تقویت فضای مشارکتی و ایجاد حس مسئولیت در دانش آموزان کمک کنند.
باقری با اشاره به اینکه دانش آموزان با شرکت در این انتخابات دید اجتماعی بالاتری پیدا می کنند، تصریح کرد: ایجاد این مجلس باعث کاهش فاصله بین مسئولان و دانس آموزان شده و تمرین کار گروهی برای آنها را فراهم می سازد.
وی افزود: هر معلمی که صرفا بر آموزش نظری و متن تاکید کند, اشتباه است؛ معلم باید زمینه را فراهم کند و بستری را بوجود آورد تا یادگیری توسط یادگیرنده انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار