انتقاد نماینده مجلس از جای خالی نام احمدی‌نژاد در گزارش تخلفات نفتی

تهران (پانا) – نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی از عدم وجود نام محمود احمدی نژاد رئیس دولت‌های نهم و دهم و بابک زنجانی، متهم به اختلاس وجوه نفتی در گزارش جزئیات تخلفات نفتی حدفاصل سالهای 87تا91 انتقاد کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد نماینده مجلس از جای خالی نام احمدی‌نژاد در گزارش تخلفات نفتی

نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص عملکرد اجزای 1 و 2 بند (ز) تبصره یک قانون بودجه سال 96 کل کشور در تذکری اظهار کرد:‌ این گزارش به صورت یک بعدی نوشته شده و نامی از دستوردهندگان این احکام که منجر به انجام تخلفات شده است برده نشده است.

وی ادامه داد‌: در جریان این گزارش از افرادی همچون محمود احمدی نژاد و بابک زنجانی به عنوان کسانی که مقدمه فساد را ایجاد کرده اند نامی برده نشده است.

این نماینده مجلس یادآور شد: در ارائه این قبیل گزارشات باید در کنار جزئیات اصل فساد درباره مسببان آن نیز اطلاعاتی به میان بیاید تا گزارش تکمیل بوده و به صورت عادلانه باشد.

در ادامه جلسه علنی امروز لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ارومیه اظهار کرد: دیوان محاسبات و محکمه آن در کنار دادستانی و رئیس دادگاه مربوطه در حال پیگیری این موضوع هستند و کمیسیون برنامه و بودجه نیز باید به صورت دقیق مطالب را بررسی کند تا به امور متخلفان رسیدگی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار