امام جمعه شهرری:

ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرتمند ترین ارتش منطقه است

شهرری(پانا)- امام جمعه شهرری گفت :هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدرتمند ترین ارتش منطقه است و کسی خیال باطل برای حمله به کشور را در سر نپروراند.

کد مطلب: ۸۱۳۱۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ارتش جمهوری اسلامی ایران قدرتمند ترین ارتش منطقه است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای استان تهران، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرری در حرم عبدالعظیم (ع) افزود: به لطف خداوند کشور سوریه با آزادی دوما و غوطه شرقی بعد از هشت سال جنگ در آستانه آزادی قرار دارد.
وی تصریح کرد: آمریکا بعد از آزادی سوریه شکست ذلیلانه خواهد خورد و این نتیجه کفر و استعمار این کشورها درمقابل اسلام است.
حجت الاسلام شاهچراغی ادامه داد: آمریکا بعد از شکست های پی در پی در سوریه، حمله شیمیایی بشار اسد را به دروغ مطرح کرد و آل سعود نیز سعی دارد تا با تامین منابع مالی جنگ را ادامه دهند.
خطیب نماز جمعه شهر ری گفت: مطمئن باشید؛ اگر آمریکا می توانست سوریه را شکست دهد، همان ابتدای امر این کار را می کرد و این جنگ به هفت سال ادامه پیدا نمی کرد.
وی به 29 فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: ایمان به خدا پیکره قدرت نظامی ارتش است.
حجت الاسلام شاهچراغی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی مردمی و حافظ اسلام، تمام تلاشش در جهت خدمت به مردم است که نمونه آن هم خدمت به مردم در زلزله غرب کشور است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدرتمند ترین ارتش منطقه است و کسی خیال باطل برای حمله به کشور را در سر نپروراند.
/خبرنگار:نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار