برگزاری مسابقه کتابخوانی دانایی توانایی با حضور ۱۵ هزار دانش آموز البرزی

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری دومین دوره مسابقه ی کتابخوانی در قالب جشنواره دانایی - توانایی با شرکت ۱۵هزار دانش آموز البرزی خبر داد.

کد مطلب: ۸۱۲۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه کتابخوانی دانایی توانایی با حضور ۱۵ هزار دانش آموز البرزی

مسعود مهران نیا معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: در دومین جشنواره کتابخوانی دانش آموزی این استان 15 هزار دانش آموز شرکت کردند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ مطالعه کتاب در بین گروه سنی پایین تر، تجربه حس لذت بخش مطالعه، رشد تخیل کودکان، پر کردن اوقات فراغت، افزایش دانش و شناخت عنوان کرد.

مهران نیا با اشاره به اینکه این مسابقه در 4 مرحله آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این مسابقه مهم فرهنگی دانش آموزان پایه های مختلف تحصیلی شرکت کردند.

وی در ادامه به کشوری بودن این مسابقه پرداخت و تصریح کرد: سوالات مربوط به آن نیز به صورت 4 گزینه ای بود و مرحله کشوری این مسابقات در تابستان 97 برگزار می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد: در مسابقه کتابخوانی دانایی توانایی سال گذشته 6 دانش آموز از استان البرز حائز رتبه برتر کشوری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار