مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:

هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل دنبال می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: سال گذشته بیش از ۸۰ میلیون تردد در سطح جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده است.

کد مطلب: ۸۱۲۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد
هوشمندسازی جاده‌های استان اردبیل دنبال می‌شود

علی رحمتی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۸۰ میلیون تردد در سطح جاده‌های استان اردبیل به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به وجود ۲۴ دوربین ثبت تخلف در سطح جاده‌های استان اردبیل، گفت: ۱۸۰ کیلومتر روکش آسفالت در سطح جاده‌های استان در سال‌جاری انجام خواهد گرفت که ۹ مورد آن آماده برگزاری مناقصه و واگذاری به پیمانکار است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: متاسفانه در شمال استان میزان تلفات جاده‌ای بسیار بالا است که سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ از عوامل اصلی وقوع حوادث در جاده‌های شمال استان است.

رحمتی با تاکید بر اینکه بالاترین میزان ثبت تردد در محور اردبیل به آستارا بوده است، افزود: میزان تردد در این محور در سال گذشته نزدیک به ۸ میلیون بوده که امسال به بیش از ۹ میلیون افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از یک میلیون ۹۰۰ هزار مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار تردد داشته‌اند که میزان تردد در نوروز امسال از این پایانه ۲۷ درصد نسبت به نوروز سال قبل افزایش داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اضافه کرد: سال قبل میزان واردات از گمرک بیله‌سوار ۱۰۷ درصد، صادرات ۲۴ درصد و ترانزیت کالا ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در طول ایام نوروز امسال ۱۲۱ هزار نفر حمل و نقل از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی انجام گرفته و بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ جابه‌جایی انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار