الویری: مدیریت یکپارچه شهری در سال 97 اجرایی می شود

به زودی لایحه مدیریت یکپارچه شهری به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد

تهران (پانا) - رئیس شورای عالی استان ها گفت با توجه به هماهنگی‌ای که اکنون بین شورای عالی استان ها و دولت وجود دارد بناست در سال 1397 موضوع مدیریت یکپارچه شهری اجرایی شود.

کد مطلب: ۸۱۲۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
الویری: مدیریت یکپارچه شهری در سال 97 اجرایی می شود

به گزارش ایرنا، مرتضی الویری روز پنجشنبه در حاشیه چهارمین اجلاس سراسری شورای عالی استان‌ها که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، در محل ساختمان سابق مجلس برگزار شد، افزود: بحث مدیریت یکپارچه شهری و متمرکز کردن مسئولیت‌های درون شهرها از برنامه سوم توسعه تاکنون مورد بحث بوده اما هیچ وقت به نتیجه نرسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در واقع می‌توان گفت متولی خاصی در زمینه بحث مدیریت یکپارچه شهری در کشور وجود ندارد، به همین منظور شورای عالی استان‌ها این موضوع را به صورت جدی در برنامه کاری خود دارد.
الویری با بیان اینکه شورای عالی استان ها برنامه های ویژه ای در دستور کار دارد، اظهار کرد: مدیریت یکپارچه شهری یکی از این برنامه‌هاست چون در بسیاری از شهرها مسئولیت کارها بین شهرداری‌ها و نمایندگان دولت یا دستگاه‌های دولتی مبتادل می‌شود و این تبادل‌ها موجب تداخل کارها می‌شود.
وی تصریح کرد: موضوع مدیریت یکپارچه شهری یکی از سرفصل های کاری شورای عالی استان ها به شمار می‌رود و معاون اول رئیس‌جمهوری نیز در این اجلاس سراسری به آن اشاره داشتند.
الویری ادامه داد: با هماهنگی‌هایی که در این زمینه وجود دارد، به زودی لایحه مدیریت یکپارچه شهری به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار